Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

H απάντηση μας στο φαιδρό πρόεδρο της ΠΕΠΕ

Ο φαιδρός πρόεδρος της ΠΕΠΕ επιχείρησε για άλλη μια φορά να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα της συνδικαλιστικής του ανυπαρξίας αλλά και την συνολική του ατομική  στάση με ύβρεις και απειλές.Στα περισσότερα φυσικά  δεν απάντησε και  όσα τελικά ανέφερε τα  παρουσίασε  με τον γνωστό τρόπο που τον χαρακτηρίζει διαχρονικά.


1.Στην ανάρτηση μας  στο κομμάτι για τους συνταξιούχους που συνεχίζουν να εργάζονται  στην Ευρώπη γράψαμε :

  • Δυστυχώς οι συνταξιούχοι μηχανοδηγοί που συνεχίζουν να  εργάζονται είναι μια θλιβερή πραγματικότητα στην Ευρωπαική Ένωση του ανταγωνισμού και της κερδοφορίας των σιδηροδρομικών εταιρειών όπως ακριβώς την θέλει και ο σημερινός πρόεδρος της ΠΕΠΕ.Θέλει ανταγωνισμό και κερδοφορία για τους ομίλους αλλά τα θέλει με κανόνες.(Οι κανόνες είναι το πρόβλημα  κατά την άποψη του .)
2.Για τις θέσεις μας για το θλιβερό φαινόμενο της εργασίας των συνταξιούχων γράψαμε

  • Οι εξελίξεις επιτάσσουν την υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων ,την διεκδίκηση των απωλειών που έχουμε υποστεί και την προσλήψη νέων σιδηροδρομικών με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαώματα.ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ.
Νομίζω ότι είναι πασιφανές ότι είμαστε αντίθετοι σε αυτά τα θλιβερά φαινόμενα και δεν παρέχουμε καμία νομιμοποίηση όπως μας κατηγόρησε ο φαιδρός εργοδοτικός συνδικαλιστής.

3. Για την στήριξη την οποία αναφέρεται στο παλιό !!! και για τις παλιές εξελίξεις θέλουμε να τον ενημερώσουμε ότι έχουμε εναντιωθεί δημόσια με ανακοινώσεις αλλά να του θυμίσουμε μερικά ''πραγματάκια'' για  την  κυβέρνηση που στηρίζει αλλά και μερικά άλλα για τα οποία παρουσιάζει επιλεκτική αμνησία

  • Ο Συριζα και ο φίλος του ο Χρήστος ιδιωτικοποίησε τον σιδηρόδρομο και συνεχίζει το ξεπούλημα με αμείωτη ένταση
  • αφησαν σε ισχύ τον 3891.Δεν επανέφεραν τον ΓΕΚΑΠ ούτε τον ΚΩΕΑΠ
  • δεν επανέφεραν τις απώλειες σε δώρα και περικοπές
  • συνέχισε το ενιαίο μισθολόγιο και το έκανε μάλιστα και χειρότερο
  • για το πενταμηνο που δεν πληρωθηκαμε το επικίνδυνο καταλήξαμε στα δικαστήρια αφου η νέα καλή  διοίκηση δεν το έδωσε
  • δεν ακυρώθηκαν οι μετατάξεις που έγιναν 
  • το μετρικό δίκτυο παραμένει κλειστό
  • τους συνταξιούχους διευθυντές  τους αντικατέστησαν οι εξωτερικοί συνεργάτες αξιολόγησης
  • κατάργηθηκε το οργανόγραμμα και μαζί  εκατοντάδες οργανικές θέσεις
  • έγιναν τοποθετήσεις χωρίς να ερωτηθούν εργαζόμενοι με το έτσι θέλω και σιώπησε
  • μηχανοδηγοί βγαίνουν εκτός υπηρεσίας χωρις να απολογούνται
4.Στην αναφορά του για τα όσα δήθεν!! συμβαίνουν στην Ευρώπη με τους συνταξιούχους και στην οποία λέει στο στέκι του 
( Επανερχόμαστε στο θέμα των συνταξιούχων,καθώς, η δημόσια επίκληση των όσων -δήθεν -συμβαίνουν στην Ευρώπη με τους συνταξιούχους μηχανοδηγους ) 
αλλά και στο υβριστικό σχόλιο του με την υπογραφή του 


( Είναι πραγματικά εξοργιστικό αυτό που έκανε ο Κλίτσας.Η δημόσια τοποθέτηση του για τα όσα δήθεν συμβαίνουν στην Ευρώπη,αποτελεί ξεπούλημα,ιστορικών διαστάσεων.Ορθώς αναφέρει το στέκι,ότι μόνο ένας πουλημένος θα μπορούσε να κάνει τέτοια αναφορά και μάλιστα αυτήν την χρονική περίοδο.) 
Έχουμε να πούμε ότι με τα παραπάνω που αναφέρει  ο φαιδρός πλέον καταλαβαίνουμε ότι έχουμε να κάνουμε με έναν άκρως επικίνδυνο εργοδοτικό συνδικαλιστή που θα πεί οτιδήποτε για να καλύψει τα αίσχη που γίνονται στην Ε.Ε του ανταγωνισμού (για τον οποίο ανταγωνισμό αρθογραφεί υπερ με καμάρι και υπερηφάνεια.)
Και γιατι τον λέμε επικίνδυνο;

Δεν γνωρίζει τότε την  παρακάτω ανακοίνωση της ΠΕΠΕ  από το 2013 !!!! για την συνέλευση της ALE στην Κροατία;

στην οποία αναγράφεται το παρακάτω:
Στην Ρουμανία η ιδιωτική εταιρεία που προαναφέρθηκε κατέχει το 51% της εμπορικής σιδηροδρομικής εταιρείας και έτσι ελέγχει το 50% της σιδηροδρομικής μεταφοράς στην Ρουμανία. Στα εμπορικά τραίνα που κυκλοφορεί αυτή η εταιρεία το 80% των μηχανοδηγών είναι συνταξιούχοι με χαμηλότερο μισθό από τους εν ενεργεία μηχανοδηγούς. Τώρα αναμένεται να πάρει το μονοπώλιο των σιδηροδρομικών μεταφορών και απαιτεί ο αριθμός των σιδηροδρομικών από 9000 που είναι σήμερα να μειωθεί στις 6000, ενώ όσοι απολυθούν από την εμπορική εταιρεία που ελέγχεται από αυτήν να μην αποζημιωθούν οικονομικά.
Η ανακοίνωση του σωματείου για τα όσα συζητήθηκαν στην ΑLE  είναι ανακοίνωση  πουλημένων;Ο ίδιος δεν ήταν μέλος του ΔΣ;Η ανακοίνωση του σωματείου είναι ιστορικό ξεπούλημα όπως λέει στο σχόλιο του;Δεν ξέρει τι του γίνεται στο σωματείο;
Πολύ πριν από το 2013 υπάρχει πρόβλημα με τους συνταξιούχους αλλά ο φαιδρός παριστάνει τον ανήξερο ή προσπαθεί να κουκουλώσει κάτι;

Να απαντήσει όχι σε εμάς αλλά  στους μηχανοδηγούς τι θα κάνει αν την 1η Μαρτίου 2018 μαζί με την έναρξη της μαθητείας των βοηθών η ιδιωτική εταιρεία βάλει  στο ΚΕΚ και τους συνταξιούχους για επαναπιστοποίηση ;(κάτι που εμείς καταδικάζουμε και απευχόμαστε)

5.Για τα περί υπερεργασίας και εμείς νοιώθουμε αηδία με τα γραφόμενα του καθώς είναι ο πρόεδρος των 41 ρεπό ετησίως για το 2017 και των 4 μόνο εφεδρειών  επίσης για όλο το 2017!!Εμποδίζει τον συνδικαλισμό η εφεδρεία; Ή το περπάτημα  στα μπαλάστρα είναι μονο για τους άλλους;Οι μηχανοδηγοί που κάνουν εφεδρεία διατρέχουν κίνδυνο για την σωματική τους ακεραιότητα με το ύψος των  δαπέδων στα ντεζίρο αλλά  οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές έχουν περιοριστεί στις  ευγενικές επιστολές προς την εργοδοσία..(.Έτσι είναι  τα συνεταιράκια..ή οχι;)

6.Για τα περι συνεργασιών ,συνδικαλιστικών αδιεξόδων και περί υπόγειων συνεργασιών κλπ κλπ

Οι <<καλές>> συνεργασίες  είναι αυτές :



Oι ακόμα <<καλύτερες>> συνεργασίες ειναι αυτές:




 ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ