Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Ζήτω ο ανταγωνισμός.Ζήτω η ιδιωτικοποίηση.Ζήτω τα αφεντικά..


Οι υμνητές του ανταγωνισμού και της ιδιωτικοποίησης ,οι υμνητές των αφεντικών και των υπουργών με φόντο την Ακρόπολη ,οι υμνητές του ΣΥΡΙΖΑ  και της Ενότητας ανακάλυψαν μια άλλη ''αλήθεια''.Την αλήθεια που έπλασαν μαζί  (ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ & ΕΝΟΤΗΤΑ ) και την φούρνισαν  σε χαμηλή θεμοκρασία 3 χρόνια.Τώρα την ξεφούρνισαν αλλά μάλλον την παραέψησαν ,σχεδόν την έκαψαν και  τελικά δεν θα την δαγκώσει  κανείς...

Ας δούμε μερικά  πραγματάκια που ''ξέχασαν'' να πούνε στο σημερινό μανιφέστο εργοδοτισμού  ή που δεν θέλουν να ειπωθούν από κανέναν.


  • Στο ΔΣ της ΠΕΠΕ το 6 ήταν πάντοτε από την ανάποδη καθώς ο έκτος ήταν η διοίκηση το υπουργείο αλλά και οι υπόλοιποι που υπερασπίζονται τις ίδιες απόψεις  .Μετα από 3 χρόνια φάνηκε ξεκαθαρα ότι αποτελούσαν ενιαίο χώρο απόψεων και συνεργασιών 
  • Τον δερβέναγα  στην έλξη  επιχειρεί να κάνει ο μηχανισμός ΣΥΡΙΖΑ-ΕΝΟΤΗΤΑΣ που στήθηκε με την αρωγή κυβέρνησης και εργοδοσίας και αντικατέστησε τον προηγούμενο μηχανισμό.Είναι σίγουρο πάντως ότι οι μηχανοδηγοί δεν κάνουν κουμάντο στο σωματείο τους καθώς αυτό έχει ταχθεί υπέρ των συμφερόντων των εργοδοτών ανοιχτά και φόρα παρτίδα.
  • Απειρία ;Οι από την πρώτη μέρα που ήρθαν στον σιδηρόδρομο επαγγελματίες συνδικαλιστές είναι οι άπειροι ή οι εκλεγμένοι εδώ και χρόνια της ΠΑΣΚ στο ΔΣ Ωραίο το ανέκδοτο για την απειρία...
  • Ευτυχώς που διασφαλίστηκαν οι θέσεις εργασίας με τα ΥΓΟΣ τα οποία είναι μόνο  για  πέντε χρόνια και όταν μάλιστα το οργανόγραμμα ΣΥΡΙΖΑ-ΕΝΟΤΗΤΑΣ έκοψε πάνω από 600 θέσεις εργασίας.Κάνουμε λάθος;
  • Όλοι στο ΙΚΑ  δεν είμασταν και πριν ;Αλλά επιπλεον με την ενοποίηση των ταμείων  οι συντάξεις εκδίδονται από τον ΕΦΚΑ .Δεν ξέρουμε αν το έμαθαν οι εργοδοτικοί κολαούζοι ή δεν θέλουν να το πούν; 
  • Η σιδηροδρομική ακαδημία είναι κάτι που έκανε η ΠΕΠΕ; 
  • Η εξομοίωση των πτυχίων λύθηκε με νομοθεσία και μετά από δικαστικό αγώνα ετών Στην δικιά μας περίπτωση δηλαδή της  ΤΡΑΙΝΟΣΕ την εξομοίωση των πτυχίων μερικών από την έλξη  (όπως του απερχόμενου πρόεδρου της ΠΕΠΕ)  την διαφορά την πλήρωσε το ταμείο των μηχανοδηγών μετά από πρόταση της ΕΝΟΤΗΤΑΣ στο ΔΣ.Τυχαίο; Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη που λέει και ο αρχηγός..
  • Με το νέο αριστερό μισθολόγιο χάσαμε 30% μόνο από την κατάργηση των διετιών που έγιναν τριετίες.Μειώθηκαν οι ανώτατοι μισθοί και το παγωμα των μισθολογικών ωριμάνσεων έφερε και άλλη μειωση..Σήμερα μετά από 3 χρόνια που στο δημόσιο έγινε άρση του παγώματος των μισθολογικών ωριμάνσεων ήρθε νέα σφαλιάρα .Το ποσό που θα έπρεπε να πάρουν πίσω οι υπάλληλοι το κρατάνε από την προσωπική διαφορά.Οι συνολικές μειώσεις από την αρχή που ξεκίνησε το ενιαίο ξεπερνάνε  κατα πολύ το 50%. 
  • Η Κυριακή για τους αμοιβόμενους με το ενιαίο μισθολόγιο ορίζεται από τις διατάξεις του μισθολογίου .Στον ιδιωτικό τομέα που μας έφεραν οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές με τις ενεργειές τους η Κυριακή αμείβεται με την εργατική νομοθεσία.Η ΠΕΠΕ και στις 2 περιπτώσεις δεν πέρασε ούτε απέξω που λένε απλά ...κοίταζε.. 
  • Πως το έλυσαν το θέμα στην Πάτρα.Μετά  την επιστολή των Πατρινών που τους έλεγαν τότε ότι τους έφεραν απαράδεκτα κυκλωματα;Ή μήπωs και αυτό το ξέχασαν; 
  • Μιλανε για την Δραμα ποιοι;Οι μηχανοδηγοί ακόμα περιμένουν την μηχανή που τους υπόσχονταν.Οχι μηχανή δεν έστειλαν  αλλά τους έκοψαν και τους ελιγμούς από πάνω.Ή μήπως το αίσθημα ασφάλειας που λένε περιλαμβάνει προπηλακισμούς και επιθέσεις προαχθέντων προισταμένων της συνεξέλιξης  απέναντι σε  μηχανοδηγούς  που ζητάνε τα ρεπό τους και που καταλήγουν μάλιστα και με τραυματισμό των μηχανοδηγών παρακαλω. 
  • Η αύξηση στην διανυκτέρευση  έγινε από διάταξη του ενιαίου μισθολογίου για όλο το δημόσιο.Ποια ΠΕΠΕ; 
  • Το εξοδολόγιο στους συναδέλφους στην Τρίπολη έκανε να πληρωθεί 4 μήνες και παραπάνω και δεν είναι η πρώτη φορά που αυτό γίνεται. .Αυξήθηκε σε ποσοστό και δεν διπλασιάστηκε.Κρατάμε δε και την απαράδεκτη συμπεριφορά  σε συνάδελφο από την Τρίπολη ο οποίος  του ζητούσε να βρεθεί λύση στην μετακίνηση τους από και προς την Τρίπολη με το να εκτελούν υπηρεσίες που θα τους βοηθούν να μετακινούνται 2 άτομα με ένα αυτοκίνητο...Απάντηση ..Παίρνεις εξοδολόγιο και μιλάς;..(σσ το ''διπλασιασμένο'' εξοδολόγιο δεν φτάνει ούτε για 5 ημέρες μετακινήσεων) 
  • Οι κινητοποιήσεις το καλοκαίρι έγιναν για την μη υπογραφή της σσε και όχι κατά της ιδιωτικοποίησης Δεν αναφέρουν  για τις κινητοποιήσεις  ότι  με το προγραμμα στάσεων  που έβγαλαν γέλαγαν και οι πέτρες.Είναι ξεκάθαρο  ότι έιναι εργοδοτικοί πέραν πάσης αμφιβολίας .Το έχουν καταλάβει όλοι οι σιδηροδρομικοί που αναφέρονται σε συγκεκριμένα ονόματα πλέον με αποστροφή. 
  • Το κατά παραγγελία οργανόγραμμα από το ΔΙΚΤΥΟ κατάργησε 600 θέσεις εργασίας και μείωσε τις θέσεις ευθύνης για τον κλάδο.Στο δε σύνολο του δημιούργησε προισταμένους χωρίς υπαλλήλους και πολλά άλλα.Οι ιταλοί στον έλεγχο που έκαναν το εντόπισαν και πλέον η διοίκηση είναι αντιμέτωπη με τις επιλογές της .Και αυτές ήταν   το να κάνει το παιχνίδι των εργοδοτικών συνδικαλιστών του ΔΙΚΤΥΟΥ. 
  • Ο θεσμός των ΜΕΚ επέστρεψε και οι ΜΕΚ   κατέληξαν να κάνουν μανούβρα  και να πηγαίνουν εμπορικά κατόπιν των απαράδεκτων πρακτικών του εργοδοτικού προέδρου της ΠΕΠΕ.Μιλάμε για πολύ σεβασμό στο θεσμό από τύπους γνωστούς για την παντελή έλλειψη του. 
  • Οι τοποθετήσεις έγιναν με εκδικητικό τρόπο καθώς μηχανοδηγοί απομακρύνθηκαν από τις έδρες που εργάζονται εδώ και χρόνια με το έτσι θέλω και συνάδελφοι βρέθηκαν σε άλλες διευθύνσεις μέσα σε μια νύχτα.Πρόκειται για άλλη μια αλητεία στο παλμαρέ των εργοδοτικών συνδικαλιστών.Μένει να δούμε το νέο οργανόγραμμα που το ίδιο το ΔΙΚΤΥΟ διαρρέει ότι έρχεται για να εκβιάζει τους εργαζόμενους στις εκλογές των σωματείων.(Ξέρουν αυτοί) 
  • Το χιλιάρικο των Ιταλών ήταν οικιοθελής παροχή  των ίδιων και ανακοινώθηκε μέσω ΤΑΙΠΕΔ στην συνάντηση που είχε με την ΠΟΣ . Κάτι που έπιασε στον ύπνο τους εργοδοτικούς συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ και που το μόνο που έκαναν ήταν ότι παρακάλαγαν το ΤΑΙΠΕΔ ( μπροστά στον κόσμο όμως το έβριζαν) να δώσει λιγοτερα στους άλλους και περισσότερα στους μηχανοδηγούς.Ακόμα και το ΤΑΙΠΕΔ αηδίασε με τις προτάσεις του προέδρου της ΠΕΠΕ και του το ξέκοψε.Η ιστορία κατόπιν είναι γνωστή , με τον φαιδρό πρόεδρο να προσπαθεί να δικαιολογηθει μετά τον σάλο που προκλήθηκε στους σιδηροδρομικούς από την αποκάλυψη των προτάσεων του 
  • Να μας πει ποια δικαστική απόφαση πλήρωσε και την οποία  ξεκίνησε ο φαιδρός;Τα μοναδικά δικαστήρια που ξεκίνησε είναι αυτά εναντίον των προαγωγών που έστησε και οδήγησαν σε κυμα αγωγών εναντίον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
  • Τα συνταξιοδοτικά είναι επιλογές της κυβέρνησης που στηρίζουν με ζήλο και θρησκευτική ευλάβεια και που έχουν οδηγήσει σε απόγνωση τους συνταξιούχους .Να μας πουν την 1-1-2019 τι σύνταξη θα έχει ένας μηχανοδηγός .Να μας πουν τι σύνταξη θα έχουν χήρες μηχανοδηγών με ανήλικα ή ενήλικα παιδιά.Ε; Πόσο; Καθόλου σύνταξη είπατε; 
  • Να μας πουν για το εφάπαξ αν ξεκίνησαν το παραμικρό ή αν κατόπιν εορτής προσπάθησαν να καρπωθούν τον αγώνα συναδέλφων 
  • Να μας πουν ποιο ξενοδοχείο κέρδισε τον διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πως έγινε η επέκταση της σύμβασης .Μήπως μετά από τον σάλο που προκληθηκε από τα τριτοκοσμικά που σχεδίαζαν να μας πάνε αναδιπλώθηκαν και έβαλαν την ουρά στασκέλια;Για το ότι σήμερα παραμένουμε στο ΚΑΨΗΣ αυτό έγινε  μόνο από την πίεση των μηχανοδηγών και την άτακτη υποχώρηση των εργοδοτικών.
  • Οι μεταταχθέντες επέστρεψαν από απόφαση του Χρυσοχοίδη που ΚΑΤΌΠΙΝ έγινε απόφαση του Σπίρτζη .Όμως η σημερινή κυβέρνηση ούτε τις μετατάξεις κατάργησε ούτε έφερε πίσω μόνιμα τους σιδηροδρομικούς.Τους έφερε πίσω μέχρι να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία.Αν αυτό το λένε επιτυχία τότε είναι φανερή η έλλειψη τσίπας και ηθικής από την πλευρά τους.
  • Η ΣΣΕ υπογράφηκε από όλους τους σιδηροδρομικούς και αφορά όλους τους κλάδους Δυστυχώς στο μόνο σημείο που είχε εμπλοκή η εργοδοτική ΠΕΠΕ ήταν όταν έβαλε τρικολοποδιά στο θέμα των ελιγμών για να εξυπηρετήσει την εργοδοσία.Άλλη μια αλησμόνητη τρικλοποδιά ήταν για την 6η ημέρα .Όταν το θέμα έφτασε στην διαπραγμάτευση για να μπει στην συλλογική σύμβαση ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ έγινε καταγγελία στο ΣΕΠΕ  από τον φαιδρό ώστε να μην μπει σαν όρος της σσε.
  • Οι νέες εταιρείες είναι εδω και όντως εργάζονται.Για τον φαιδρό και μερικούς άλους αυτό δεν θα γίνονταν ποτέ. Ειδικότερα  στο εμπορευματικό έργο το 90% και ίσως και παραπάνω που μεταφέρει σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προέρχεται από την PEARL και την RAIL CARGO.Εδώ θα θυμίσουμε ότι η πιστοποίηση των συνταξιούχων δεν έχει σταματήσει και η συνάντηση της ΠΕΠΕ με μια από τις ιδιωτικές εταιρείες είναι ιστορία ενώ όταν συναντήθηκε η ΠΟΣ ήταν προδοσία..Ο φαιδρός πρόεδρος της ΠΕΠΕ θα συναντήσει άλλη RAIL CARGO που δεν εργάζεται στην Ελλάδα;
  • Τα έργα ολοκληρώνονται κατόπιν πιέσεων των μνημονίων, της ΕΕ, της ΕΚΤ  και των ιδιωτικών εταιρειών αλλά και λόγω του  ότι η κυβέρνηση θέλει να προλάβει να ξεπουλήσει τον σιδηρόδρομο.Για το Καλίδρομο είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του ανάδοχου του έργου που όταν το παράτησε η κυβέρνηση δεν πήγε στον επόμενο που είχε καταθέσει προσφορά αλλά επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό σημειώνοντας μεγάλη καθυστέρηση.Δεν ξεχνάμε ότι όσα έργα παραδόθηκαν είναι ημιτελή με προβλήματα τόσο στην κατασκευή τους όσο και την λειτουργία τους ( πχ Σταθμός Λαρίσης αλλά και Καλίδρομο).Στο πρώτο η πολυσέλιδη αναφορά των σταθμαρχών για τα προβλήματα του σταθμού και στο δεύτερο οι 21 παρατηρήσεις κατα την παραλαβή του (που ακόμα δεν έχουν δημοσιοποιηθεί) φανερώνουν την βιασύνη των κυβερνώντων.Στο θέμα της σκόνης οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές έχουν βαρύτατες ευθύνες που άφησαν το προσωπικο έλξης εκτεθειμένο να βγαζει την σκόνη από το Καλίδρομο με τα...εμπορικά.Οι ανεύθυνοι και αντισυνάδελφοι συνδικαλιστες  όχι μόνο το ομολογούν αλλά φτάνουν και να διακωμωδούν τις ενστάσεις για την απαράδκετη ενέργεια τους με χυδαιότητα.
  • Για τους πολιτικούς φίλους τους  δεν έχουμε να πούμε τίποτα.Έχουν δίκιο.Είναι και με την βούλα κυβερνητικοί (πέρα από εργοδοτικοί) Εδώ  τάισαν τον Χρήστο με φόντο την Ακρόπολη και έκαναν τον σερβιτόρο σε κοπή πιτας για την διοίκηση.Ποιοί είμαστε εμείς να τους αμφισβητήσουμε;Δίκιο έχουν τα παιδιά !!
  • Για την κατάσταση του Δικτύου σήμερα ο φαιδρός πρόεδρος της ΠΕΠΕ τι έχει να πει; Επικαλείται την επιστολή του κυρίου ΑLE; Τι έχει αλλάξει από το ατύχημα του Αδένδρου και μετά στο δίκτυο; Στο Άδενδρο τι άλλαξε;Έβαλαν φωτοσήματα; Στα Μέγαρα; Στους Αγίου Θεοδώρους;Η νέα γραμμή Τιθορέας-Λιανοκλαδίου έχει φωτοσήματα; Μήπως είναι μονή γραμμή 50 χιλιομέτρων ;
  • Ποια προβλήματα έλυσε η ΠΕΠΕ για τα χιλιόμετρα του 2014 και που τα  ζητάει πίσω το Γενικό Λογιστήριο;Ήρθε κάποια απόφαση από την διοίκηση ή το υπουργείο οικονομικών; 
  • Ποια ρεπό δίνει ο προγραμματισμός εργασίας; Αυτά που αρνείται να δώσει σε μηχανοδηγούς που έχουν καταθέσει πρωτοκολλημένη αναφορά και τα ζητάνε;Η μήπως να πούμε για την ισονομία στις δευτερεύουσες που απλά δεν υπάρχει.Στο κόκκινο μερικοί κολλητοι στο ναδίρ οι αντίθετοι...
  • Το δώρο Χριστουγέννων είναι επιτυχία της ΠΕΠΕ; Ή μήπως είναι υποχρέωση του εργοδότη στον ιδιωτικό τομέα που η μη καταβολή του έχει αυτόφωρο;Μα δεν υπάρχει τσίπα ούτε στο ελάχιστο;
  • Οι ελιγμοί καταργήθηκαν και μάλιστα με ύπουλο τρόπο..Μειώσεις 50% στο ΜΑΙ και 80% στα περιφερειακά μηχανοστάσια.
  • Στις ώρες μηχανοδήγησης από 5 ώρες μέγιστο και διάλειμμα στις 2,30 ώρες συνεχόμενης μηχανοδήγησης το έκαναν 5,30 και το διάλειμμα όποτε βολεύει.Άλλη μια εππιτυχία του φαιδρού.
  • Οι βοηθοί εκπαιδεύονται από το Σεπτέμβριο.Απο τον Οκτώβριο.Μετά τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο τους έλεγαν οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές ότι φταίνε οι μηχανοδηγοί που ζητάνε άδεια να μαζέψουν ελιές και για αυτό δεν ξεκίνησε.Τόσο χυδαίοι...Μετά άλλαξε ο χρόνος και η συμφωνία μπήκε σε ισχύ.Αλλά δεν είπαν στους βοηθούς ότι στο κείμενο της συμφωνίας που διάβασαν στην ενημερωτική συγκέντρωση είχαν αναγώσει ημερομηνία που την επόμενη ημέρα την έβγαλαν.Συνάδελφος βοηθός και μέλος της συνεξέλιξης έλεγε :Δεν πιστεύω να μην ανοιξει η σχολή στις 19 Ιανουαρίου...Συνάδελφε για πες μας ανοιξε τελικά η σχολή ή φταίνε οι...ελιές.Ε πέρασε και ο Φλεβάρης και δεν έγινε κάτι γιατί δεν υπήρχε διοίκηση στον ΟΣΕ και μετά την 1η Μάρτη ΑΠΟΦΑΣΊΣΤΗΚΕ ΑΝΟΙΓΕΙ...Να δούμε αύριο λοιπόν ..θα ανοίξει;
  • ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ