Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Αντιμέτωποι με την πραγματικότητα οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές

Σε μια πρωτοφανή περιδήνηση , κατάπτωση  και απαξίωση έχει περιέλθει η ΠΕΠΕ από τις πρακτικές των  εργοδοτικών και κυβερνητικών συνδικαλιστών του ΔΣ που αγωνίζονται πλέον απροκαλυπτα για το δίκιο του εργοδότη και της κυβέρνησης.
Αντιμέτωποι πλέον με την πραγματικότητα αυτών που έφεραν με τις συμφωνίες τους αλλά και με αυτά που συμφωνούν πίσω από κλειστές πόρτες έρχονται οι εκπρόσωποι της εργοδοσίας εντός της έλξης καθώς το κλίμα αγανάκτησης όλο και αυξάνεται.
Η συμφωνία όνειδος πέρα από ότι είναι κατάπτυστη είναι και διατρητη  στην εφαρμογή της (κυριολεκτικά σουρωτήρι) καθώς οι ίδιοι αυτοί που την έφεραν και την ψήφισαν αδυνατούν να την εφαρμόσουν.Ή μήπως δεν θέλουν να την εφαρμόσουν  καθώς αυτά που έφεραν τους εκθέτουν στους μηχανοδηγούς;


Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ΜΑΙ που ο προγραμματισμός εργασίας  γίνεται από 2 προισταμένους μέλη της συνεξέλιξης .
1) προγραμματίζουν  11  ημέρες συνεχόμενης εργασίας .
2)Συνάδελφος ο οποίος με αναφορά του έχει ζητήσει να παίρνει όλα τα ρεπό του αγνοείται επιδεικτικά.
3) Συνάδελφος με οικογενειακό πρόβλημα έχει ζητήσει να παίρνει τα ρεπό του και εκείνος αγνοείται από τον προγραμματισμό εργασίας  αλλά και τιμωρείται από πάνω  με συνεχόμενη υπερεργασια για 7 συνεχόμενες ημέρες.
Τα παραπάνω αποτελούν μόνο δείγμα των όσων γίνονται.
Ειδικότερα όμως ο προγραμματισμός εργασίας γίνεται κατ'απαράδεκτο τρόπο με τεράστιες αποκλίσεις στις αποδοχές μεταξύ των μηχανοδηγών .
Όμως ο φαιδρός πρόεδρος της ΠΕΠΕ αναγνωρίζει  ευθύνες μόνο στην υπογραφή του προιστάμένου της κεντρική υπηρεσίας και όχι στους 2προισταμένους  που καταρτίζουν τον προγραμματισμό εργασίας αφού είναι μέλη της παράταξης του.
Και για να προλάβουμε τους πονηρούς στο αν  έχει ευθύνες ο προιστάμενος κεντρικής υπηρεσίας  για τα παραπάνω;Θα απαντήσουμε ΝΑΙ -ΕΧΕΙ
Ευθύνες όμως έχουν και οι 2 προιστάμενοι στο ΜΑΙ  για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο ΜΑΙ αλλά αυτό  δεν είδαμε να το αναφέρει η συνεξέλιξη πουθενά.


Στο μετωπο των ελιγμών οι μειώσεις ανά έδρα ειναι απο  σημαντικές εως τεράστιες.
Στο ΜΑΙ οι μειώσεις είναι στο 50 % ενώ σε περιφερειακά μηχανοστάσια φτάνουν το 80%.
Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε και μερικές λεπτομέρειες .
Οι βοηθοί  μηχανοδηγού σε στατική υπηρεσία   χωρίς μηχανοδηγό πλεον δεν αμοίβονται με  χιλιόμετρα Δ  καθώς  πρεπει να αναγράφονται σε δελτίο έλξης μαζί με μηχανοδηγό .Πριν την συμφωνία ονειδος έπαιρναν 320 χιλιόμετρα  Δ' στο 8ωρο λόγως της εφεδρείας που εκαναν στα μηχανοστάσια.Μεγάλη επιτυχία των εργοδοτικών συνδικαλιστών.
Οι ελιγμοί και πάλι θα θυμίσουμε ότι συνεχίζονται να γίνονται από ενα άτομο κατά παράβαση του κανονισμού και με την ανοχή της εργοδοτικής ΠΕΠΕ.
(Δεν ξεχνάμε επίσης και τα τηλέφωνα των εργοδοτικών συνδικαλιστών σε μηχανοδηγούς σε περιφερειακά μηχανοστάσια  για να τους καθησυχάσουν ότι για το πρώτο  20ημερο του Ιανουαρίου  οι ελιγμοί θα μπούν με τον παλιό τρόπο..)

Στο μέτωπο της μαθητείας των βοηθών θα θυμίσουμε ότι στην συγκέντρωση που έγινε στα γραφεία της ΠΟΣ  για  ενημέρωση σχετικά με την συμφωνία μας αναγνώστηκε κείμενο (τελικό κείμενο) από τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ  με συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης της μαθητείας αλλά  την επόμενη ημέρα που υπογράφηκε η συμφωνία η ημερομηνία είχε αφαιρεθεί από το κείμενο.
Πρόσφατα από το στέκι της εργοδοσίας  ανακοινώθηκε ως ημερομηνία έναρξης  της μαθητείας η 1η -3ου -2018 και μετά από λίγες ημέρες τα μαζεψαν άρον άρον και δώσανε παράταση λόγω διαδικαστικού θέματος.
Εμείς λέμε να ξεκινήσει η μαθητεία χθες  και να σταματήσει ο εμπαιγμός των βοηθών από τους εμπνευστές των ...συγχωροχαρτίων..

 Για την προσφυγή στην τριμερή.

Το κοινό μέτωπο ενότητας και συνεξέλιξης  φώναζε και απειλούσε  όχι μόνο την ΠΟΣ αλλά και όσους είναι αντίθετοι με όρους της αυτοαποκαλούμενης συλλογικής  συμφωνίας που καταργούν όρους  της  σσε που είναι σε ισχύ  ή που αλλάζουν προς το χειρότερο κεκτημένα ή που καταργούν αμοιβές.
Έφτασαν στο ποταπό σημείο  να πουν ότι αφού οι μηχανοδηγοί  πληρώθηκαν το μπόνους αφού δηλαδή  πήγαν στο ταμείο  οι φωνές διαφωνίας μερικών είναι υποκριτικές.
Και ρωτάμε.
Υπήρχε η δυνατότητα κάποιος μηχανοδηγός να μην δεχθεί τα χρήματα;Να αρνηθεί δηλαδή την μισθοδοσία;
(Αλήθεια γιατί ενώ το μπόνους  στην συμφωνία  είχε ημερομηνία πληρωμής 27-3 πληρώθηκε ένα μήνα νωρίτερα ;Απλή απορία..)
Συνεξέλιξη και Ενότητα  δεν έλεγαν ότι έχουν γνωμοδότηση από νομικό γραφείο ότι η συμφωνία είναι απολύτως νόμιμη και ότι θα γελάσουνε όλοι στην τριμερή;
Για ποιο λόγο ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ επισκέφθηκε το νομικό τμήμα της ΓΣΕΕ με αγωνία για την γνωμοδότηση του νομικού τμήματος;Τι φοβάται;
Για ποιο λόγο οι πρόεδρος και γραμματέας  της ΠΕΠΕ έστειλαν διαμεσολαβητές 2 ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ  στην ΠΟΣ για να τα βρούνε για την συμφωνία;Τι να βρούνε ακριβώς;
(σσ. και επίσημα πλέον  η ΕΝΟΤΗΤΑ στέλνει τα αιτήματα της προς το προεδρείο της ΠΟΣ με το ...ΔΙΚΤΥΟ!!!ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΙΠΑΜΕ)

Στα υπόλοιπα θέματα τώρα:

  -όταν η ΠΟΣ έστειλε επιστολή στην PEARL  και συναντήθηκε με την RAIL CARGO  το στέκι του φαιδρου ήταν ιδιαίτερα οξύ .Τώρα που η RAIL CARGO  ζητά συνάντηση με την ΠΕΠΕ ...για το στέκι ..γράφεται ιστορία!!!Νομίζουμε ότι είναι εμφανής η σταθερότητα των απόψεων  αλλα και η σταθερή  και αταλάντευτη θέση από το στέκι του φαιδρού απέναντι στις συναντήσεις με τις άλλες ιδιωτικές εταιρείες...Νομίζουμε ότι αν κάτι έγραψε ιστορία  αυτό ήταν η ακαριαία κωλοτούμπα από το στέκι  στο συγκεκριμένο  θέμα!!
  - οι μεταταγμένοι ή αποσπασμένοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελούν πλέον το νέο -παλιό μπαλάκι μεταξύ εργοδοτικών και κυβερνητικών συνδικαλιστών-διοικήσεων και υπουργείου.
Τι μας έκανε εντύπωση στο θέμα;
Ο κατάπτυστος νόμος με τον οποίο έγιναν οι μετατάξεις για να ''σώσει'' ο Ρέπας και  ο Τσιόκας  τον σιδηρόδρομο από τους ....σιδηροδρομικούς!!! δηλαδή να τους διαλύσει  επαγγελματικά -ηθικά-συνταξιοδοτικά-οικονομικά δεν είδαμε να ανακαλείται από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.Ή μήπως κάνουμε λάθος;
Είδαμε την κυβερνηση να φέρνει  πίσω μεταταγμένους από το δημόσιο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ βασιζόμενη σε τροπολογία  του Χρυσοχοίδη  η οποία μετά έγινε τροπολογία του Σπίρτζη (σόι πάει το βασίλειο)  και  αυτό προσωρινά μέχρι να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία  και  μόλις αυτό γίνει  να επιστρέψουν στο δημόσιο.
Είναι για βραβείο δηλαδή όλοι τους...

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ