Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Το ανέκδοτο της ημέρας από το στέκι του φαιδρού:Η ΑΣΚΕ και το ΠΑΜΕ στηρίζουν την υπερεργασία

Το στέκι του φαιδρού προέδρου της ΠΕΠΕ και ο επίτιμος σχολιαστής  του Άσωτος (άξιος διεκδικητής  μιας θέσης στο βάθρο της φαιδρότητας) σκόρπισαν άφθονο γέλιο σήμερα στην σιδηροδρομική οικογένεια με το κατηγορώ τους ενάντια στην ΑΣΚΕ και το ΠΑΜΕ.
Δυστυχώς για αυτούς η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική από αυτή που θα ήθελαν .
Οι μοναδικοί που στηρίζουν έμπρακτα την υπερεργασία είναι ο φαιδρός και ο συνοδοιπόρος του με τα 41 και τα 31 ρεπό  συνολικά για όλο το 2017!!!

Το να δείχνεις το ΠΑΜΕ και την ΑΣΚΕ  ως υπερασπιστές της υπερεργασίας μόνο ως ανέκδοτο μπορούμε να το εκλάβουμε όταν:




  1. έχουμε  ανακοινώσεις και  αναρτήσεις αλλά και παρέμβάσεις για τα 10ωρα και τα 9ωρα σε όλο το κύκλωμα όχι μόνο στα προαστιακά (και όχι μόνο το τελευταίο δάστημα αλλά και πριν).Προσφάτως δε με ανάρτηση στο ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ   είχαμε θίξει το θέμα των 9ωρων στο προηγούμενο κύκλωμα .Τα 9ωρα περιορίστηκαν   στα αρτηριακά με αποτέλεσμα φαιδρός συνδικαλιστής  που ανεβοκατεβαίνει Αθηνα -Θεσ /κη (είχε 61 διανυκτερεύσεις πέρυσι) να κάνει μπαράζ τηλεφωνημάτων σε μηχανοδηγούς και να κατηγορεί την ΑΣΚΕ ότι χάσανε λεφτά!!!!
  2. στις ανακοινώσεις μας υπερασπιζόμαστε το πενθημερο το  35ωρο  και το 7ωρο για όλους και όχι για μερικούς .
  3. καταψηφίσαμε την συμφωνία  στο ΣΤΑ και θέσαμε σε ψηφοφορία στο σώμα πρόταση για πενθήμερο-35ωρο και 7 ωρο η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα!!!Μα δεν είναι υποκριτές οι σημερινοί κατήγοροι όταν ενώ το ψήφισαν έκαναν άλλα.;
Στην ανάρτηση μας για το νέο κύκλωμα καλωσορίσαμε μόνο α) τον προγραμματισμό διαλείμματος στις υπηρεσίες που για εμάς (και όχι μόνο) ήταν ένα κρίσμο θέμα που αφορούσε  τις συνθήκες εργασίας  του μηχανοδηγού.Και λέμε κρίσιμο γιατί  η έλλειψη διαλείμματος είχε επηρεάσει αρνητικά σε μεγάλο βαθμό την πλειοψηφία των μηχανοδηγών (μάλλον όχι τον Άσωτο) και είχε σημαντική  επίδραση στην υγεία τους.
Επίσης β) καλωσορίσαμε την πρόσβαση του ΜΑΙ στην γραμμή του Κιάτου μετά τον αποκλεισμό από τα προηγούμενα κυκλώματα.
Και τα 2 παραπάνω θέματα τα είχαμε θίξει στην τοπική γραμματεία που ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ  ΜΕΤΑ  την εφαρμογή των προηγούμενων απαράδεκτων κυκλωμάτων  με ευθύνη του σημερινού προέδρου της  ΠΕΠΕ Στην τοπική γραμματεία θίξαμε  επίσης και το θέμα της υπερεργασίας αλλά και των ωρών μηχανοδήγησης όχι μόνο στα ΑΑ αλλά και στις ΔΗ...
Και ερχόμαστε στο σήμερα...
Για άλλη μία φορά έγινε εφαρμογή των κυκλωμάτων χωρίς την συνεδρίαση της τοπικής γραμματείας και πάλι με ευθύνη του προέδρου Εκεί θα είχαμε την δυνατότητα να καταθέσουμε τις ενστάσεις μας για όλα τα θέματα όπως κάναμε και την προηγούμενη φορά  αλλά δεχθήκαμε επίθεση από την συνεξελιξη που τα θεωρούσε όλα καλά.
Αλλά ας μην μείνουμε σε αυτό το σημείο ,  ότι δεν συνεδρίασε δηλαδή  η τοπική γραμματεία αλλά  ας προχωρήσουμε στο σημαντικότερο στοιχείο της υποκρισίας τους
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ  ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ  ΑΥΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ Η ΠΕΠΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ  ΛΟΙΠΟ Ν ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΣΤΙΣ 21-1-2018
Κάποιες απο τις διορθώσεις που πρότεινε το Σωματείο μας γίναν αποδεκτές  και έγιναν οι απαραίτητες διορθώσεις, για τα κυκλώματα του Προαστιακού στην Αθήνα που θα ισχύσουν απο 1η Φλεβάρη, περιμένουμε να δούμε τι προτάσεις θα έχει (και αν θα έχει) η Κεντρική Υπηρεσία.
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΣΤΙΣ 27-1-2018 ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ
Επίσης στα πλαίσια του άρθρου 12 της συμφωνίας,όπου αναφέρεται ότι τα 2 μέρη (ΠΕΠΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) θα συζητούν τις αλλαγές στα κυκλώματα εργασίας, συμφωνήθηκαν οι νέες υπηρεσίες που θα εκτελούνται σε ΜΑΙ,Κιάτο και Πάτρα μετά την είσοδο  της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά την 1η Φεβρουαρίου.
Η Κεντρική Υπηρεσία,έκανε δεκτές τις παρατηρήσεις του Σωματείου μας στην τελευταία συνάντηση υπό την εποπτεία του Διευθυντή ΔΙΚΑΜ κ.Λύτρα καθώς στα πλαίσια της συμφωνίας έχει συσταθεί επιτροπήαπο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Σωματείο μας για την παρακολούθηση και εκπόνηση των κυκλωμάτων εργασίας.
Σε αυτήν, απο την ΠΕΠΕ συμμετέχουν ο Πρόεδρος και Γ.Γραμματέας του Σωματείου μας (Γενιδούνιας - Τουρλής) ενώ απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμμετέχουν οι Θεοδωρόπουλος, Γκαντιτζικίδης,Διδασκάλου.
Στα νέα κυκλώματα εργασίας όπως είχε δεσμευτεί το Σωματείο μας, τηρούνται οι όροι που έχουμε αποδεχτεί  και υπογράψει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Δεκέμβριο του 2017,ενώ υπάρχει διάλλειμα σε όλες τις υπηρεσίες.

 Όπως είναι κατανοητό από τα όσα ανακοινώσε '' με χαρά και υπερηφάνεια''  το στέκι 
Η ΠΕΠΕ αποδέχθηκε πλήρως την υπερεργασία και τις 9 ωρες υπηρεσίες.
Η ΠΕΠΕ αποδέχθηκε πλήρως σε συνεργασία με την επιτροπή  την υπηρεσία με 4 ώρες και 20 λεπτά.(στο παραπάνω κείμενο λέει συμφωνήθηκαν)
Οι παρατηρήσεις της ήταν σε άλλη κατεύθυνση.Την κατεύθυνση της ''κωδικοποίησης'' της εφεδρείας !!!,της μείωσης των ωρών παραμονής στην Αθήνα όσων κάνουν διανυκτέρευση και την αλλαγή μίας υπηρεσίας που είχε έναρξη 02:30 το πρωι στο Κιάτο (καθώς ήταν πολύ δύσκολο για τους συναδέλφους από Τρίπολη και Πάτρα ) και κατά τα άλλα όλα καλά!!ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ....
Επομένως δεν πείθουν οι δικαιολογίες φαιδρών συνδικαλιστών περί εντατικοποίησης και άλλων ανεκδότων!!
Αλλά έχουμε και άλλες αναρτήσεις από το αγαπητό στέκι και το τι έλεγε όταν κάναμε υπηρεσιακή αναφορά για ωράρια  υπηρεσιών.
Σήμερα και αφου οι εργοδοτικοί συνδικαλστές επικαλούνται την επαίσχυντη συμφωνία  τους  εμείς έχουμε να ρωτήσουμε το εξης:
Πως ο προγραμματισμός εργασίας στο ΜΑΙ προγραμματίζει 9 ημέρες εργασίας  για εργαζόμενο ο οποίος  με αναφορά του έχει ζητήσει να παίρνει όλα τα ρεπό του;
Πως από τις 9 ημέρες οι 7ημέρες είναι 9ωρες υπηρεσίες ;

Αυτοί είστε.Ούτε τα κατάπτυστα που υπογράφετε δεν μπορείτε να τηρήσετε.
Σας  ενοχλεί όμως  το ΠΑΜΕ και η ΑΣΚΕ.
Αυτά που υπογράφετε   όμως είναι καλά και συμφωνήθηκαν όπως λέτε αλλά εμείς είμαστε που στηρίζουμε την υπερεργασία και όχι εσεις με το σανό και το νερό ανα χείρας..

Αλλά είναι πολυ απλό να συμπεράνουμε γιατί περιγελούν ,γιατί καγχάζουν ειρωνικά,γιατί απειλούν ,γιατί ψεύδονται,γιατί κάνουν μαύρη προπαγάνδα   .Είναι ξεκάθαρο ότι το κάνουν επιτηδες.Αυτές τις εντολές έχουν οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ και της ΕΝΟΤΗΤΑΣ του Μητσοτάκη.Αυτά βγαίνουν από την συνεργασία αυτών που ακολουθούν την ίδια πολιτική αλλά με άλλη ταμπέλα στην μαρκίζα.Είναι το μαύρο μέτωπο  το οποίο  βδίζει χέρι με χέρι  με την εργοδοσία  εντατικοποιεί την εργασία,διαλύει τα εργασιακά δικαιώματα,μπλοκάρει την μαζικοποίηση των εργαζομένων  και εξυπηρετεί με ζήλο  τα αφεντικά..
Θα τους αφήσουμε;

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ