Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Σχόλιο για την κατάσταση του δικτύου και τις συνθήκες κυκλοφορίας

ΟΚΤ-2017 και η
κατάσταση παραμένει
ίδια
6 μήνες μετά το τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα στο Άδενδρο που στοίχισε την ζωή 3 ανθρώπων οι τραγικές συνθήκες στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών παραμένουν αμετάβλητες.
Στην Σίνδο και στο Άδενδρο οι αμαξοστοιχίες εισέρχονται σε παρακαμπτήριο, χωρίς φωτοσήματα και χωρίς την παρουσία σταθμάρχη 
κάτι που απαγορεύεται ρητά από τον κανονισμό κυκλοφορίας.
Τα φωτοσήματα από τον Ευαγγελισμό έως και την Λάρισα σταμάτησαν να λειτουργούν.
Ο σταθμός Κατερίνης δίνει οδηγίες στις αμαξοστοιχίες για γραμμή μέχρι τις αιχμές Νέων Πόρων!! ενώ ο σταθμός των Νέων Πόρων αργεί !!!
(Θα θέλαμε να μας εξηγήσει κάποιος  γιατί αφού δεν έχουν υπάρχουν φωτοσήματα μεταξύ Κατερίνης και Λάρισας  δεν ανοίγει ο σταθμός των Νέων Πόρων ώστε οι αμαξοστοιχίες ιντερσίτυ να διέρχονται από ευθεία και η κυκλοφορία να επανέλθει στην κανονικότητα;;;)
Στην γραμμή Κιάτο - Λιόσια δεν υπάρχουν φωτοσήματα εδώ και χρόνια αλλά οι αμαξοστοιχίες διέρχονται από παρακαμπτήριο στα Μέγαρα και τους Αγίους Θεοδώρους.
Δεν ξεχνάμε τις εξαγγελίες Βούρδα για την κατασκευή ράμπας και πλατφόρμας σε αυτούς τους σταθμούς ώστε η αμαξοστοιχία του Προαστιακού να διέρχεται από ευθεία και να μην εισέρχεται σε παρακαμπτήριο.Ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα.
Τα φωτοσήματα μεταξύ Αθηνών - Οινόης παραμένουν  σε δοκιμαστική λειτουργία για πάνω από ένα χρόνο και δεν παραδίδονται σε χρήση με αποτέλεσμα μεγάλες καθυστερήσεις.
Το Αθήνα Πειραιάς γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί η διπλή γραμμή εδώ και χρόνια.
Οι βραδυπορείες στο δίκτυο φυτρώνουν συνεχώς  σαν τα μανιτάρια ενώ η βλάστηση σε πολλά σημεία του δικτύου έχει καλύψει σήματα,φωτοσήματα ,πινακίδες,σταθμούς αποβάθρες,διαβάσεις κλπ
Είμαστε σίγουροι ότι όλα τα παραπάνω και ίσως και περισσότερα τα έθεσε η ΠΕΠΕ στην συνάντηση της με την ΡΑΣ αλλά πως να το κάνουμε έχουν περάσει και 6 μήνες από το ατύχημα και δεν έχουμε δει ούτε το παραμικρό να γίνεται.Ή μήπως κάνουμε λάθος;

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ