Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Ούτε κιχ για το μπάχαλο στον προγραμματισμό εργασίας του ΜΑΙ από τον κυβερνητικό και εργοδοτικό συνδικαλισμό.


Με την έκδοση και ανάρτηση του εβδομαδιαίου προγράμματος εργασίας στον χώρο εργασίας την αποστολή στα mails  αλλά και την αναγγελία στο ΣΕΠΕ οι μηχανοδηγοί έχουν συγκεκριμένα στοιχεία που ορίζουν το πότε θα εργαστούν αλλά και το πότε θα πάρουν ρεπό.
Όλοι οι συνάδελφοι πρέπει να γνωρίζουν ότι ο εργοδότης δύναται (δυστυχώς) να τροποποιήσει μονομερώς το πρόγραμμα εργασίας κατά το πως τον βολεύει.
Ομως για να ισχύσει τέτοια αλλαγή σε υπηρεσία ο εργαζόμενος πρέπει να ενημερωθεί 24 ώρες νωρίτερα από την ώρα αναληψης της υπηρεσίας γραπτώς η προφορικώς.

Ο προγραμματισμός εργασίας στο ΜΑΙ από την πρώτη μέρα  που ανέλαβε καθήκοντα έχει παραβιάσει συστηματικά αυτή την αρχή (μαζί με πολλά άλλα) με αποτέλεσμα μηχανοδηγοί να πηγαίνουν στο ΜΑΙ και να βλεπουν άλλα ωράρια από αυτά που ήξεραν ,άλλα τρένα από αυτά θα πηγαιναν ή να είναι σπίτι τους  και να τους παιρνουν τηλέφωνο γιατί δεν πήγαν για δουλειά ή να έχουν ρεπό και να τους ψάχνουν να πάνε το τρένο.(σσ υπάρχει και προσωπική εμπειρία όταν προσήλθα για εργασία και είχε αλλάξει το ωράριο και το τρένο χωρίς καμία ενημέρωση)
Για αυτά οι μηχανοδηγοί δεν έχουν καμία υπηρεσιακή  ευθύνη  καθώς κανένας μηχανοδηγός  που είναι ενήμερος για την υπηρεσία του δεν έχει αφήσει να ακυρωθεί δρομολόγιο .
Όμως μεγάλη εντύπωση μας κάνει η σιωπή  της ηγεσία του σωματείου για όλα αυτά που καταστρατηγούν τα δικαιώματα των μηχανοδηγών .
Μόλις πριν λίγο καιρό  όταν φώναζαν μηχανοδηγούς από ρεπό για να πάνε το τρένο λόγω ασθενειών ή αδειών έβγαζαν πύρινους λόγους για μηχανοδηγούς που βάζουν πλάτη! ή εγκαλούσαν προισταμένους (όχι τους δικούς τους φυσικά ) για μηχανοδηγούς που εργάζονται 7 ή 8 ημέρες συνεχόμενα ή και παραπάνω.
Σήμερα στην ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφου με την στάση τους στήριξαν  την πορεία προς την ιδιωτικοποίηση και την ολοκλήρωση της ,αλλάζουν εκ νέου το τροπάρι και στέκονται παραστάτες στην εργοδοσία για την εντατικοποίηση  της εργασίας σε πλήρη κλιμακα.
Πρώτα ήρθαν τα κυκλώματα με τα 6ωρα συνεχόμενης μηχανοδήγησης στον προαστιακό που ήταν ...''καλύτερα ''και είχαν διαλείμματα 4 λεπτα και 5λεπτα!!! αλλά τελικά δεν ειχαν διαλείμματα και όπου ναναι  θα άλλαζαν αλλά ακόμα είναι τα ίδια!!
Μετά ήρθαν οι προτάσεις Νέας Έλξης και Συνεξέλιξης (αγκαζέ τα συνεταιράκια)  προς την διοίκηση για να θεσμοθετηθεί  επί υπογραφή του σωματείου  το να εργάζεσαι συνεχόμενα 7 ή 9 ημέρες και να παίρνεις και μπόνους υπερεργασίας 150 ευρω.!!
Σε πελάγη ευτυχίας πρόεδρος και γραμματέας για τις προτάσεις τους  αφού εντυπωσίασαν ακόμα και την εργοδοσία!!! για το πόσο εργοδοτικές είναι .
(Αλλά τι να περιμένεις από συνδικαλιστές που παίρνουν 11 ρεπό το 8μηνο και το θεωρούν και φυσιολογικό.Μην ξεχνάτε βλέπουν μακρυά αυτοί..)
Και όλα αυτά από σωματείο που έχει χάσει ανθρώπους σε δυστυχήματα (πχ Αδενδρο) ή που συμφώνησε να πάρουν τα μέλη του μόνο 10 μέρες  καλοκαιρινή άδεια.
Επομένως καμία έκπληξη για αυτά που προτείνουν τώρα  και που είναι ακόμα χειρότερα από όσα έχουμε βιώσει μέχρι σήμερα.
Η υποκρισία τους περισσεύει σε τεράστιο  βαθμό αφού από την μία παρουσιάζονται ως προστάτες  των συνθηκών εργασίας (εδώ γελάμε) και από την άλλη δίνουν ασυλία σε κάθε είδους παρατυπία  που προέρχεται από τα δικά τους παιδιά.(Τις παρατυπίες των άλλων τις βλέπουν μια χαρά όμως για τις δικές τους έχουν επιλεκτική οραση..)
Ούτε τις δικές τους παρατυπίες  ούτε των άλλων λέμε εμείς για να μην νομίζουν μερικοί οτι αθωώνουμε κανέναν.
Μην απορείτε λοιπόν για το μπάχαλο στον προγραμματισμό εργασίας με το παιδί να χάνει την μάνα και την μάνα να χάνει το παιδί.Αυτοί τα έκαναν έτσι αυτοί θα τα λουστούνε.
Οι μηχανοδηγοί  όμως δεν τους φταίνε τίποτα επειδή οι εκπρόσωποι του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού αλλά και οι γύρω-γύρω  από αυτόν θέλουν   να παίζουν με τις ζωές των μηχανοδηγών  ,την υγεία τους και την οικογενειακή τους ηρεμία .
Οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο..

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ