Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Μας τάραξαν στο δούλεμα οι εργοδοτικοί και κυβερνητικοί συνδικαλιστές

Δεν μας κάνει καμία εντύπωση η καούρα συνδικαλιστών της ΠΕΠΕ για να εξυπηρετήσουν το σύστημα το οποίο για το ξεκάρφωμα το.. καταγγέλουν κιόλας.
Μεγάλη καούρα  τους παρουσιάστηκε ξαφνικά για   να εξυπηρετήσουν την εργοδοσία και να  ...βγει το έργο.
Ανησυχία τους έπιασε  και  να σου  και τηλεφωνική  διαμαρτυρία!!    προς την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ακύρωση εμπορικών αμαξοστοιχιών λόγω έλλειψης προσωπικού .
Μα καλά είναι δυνατόν να ακυρώνονται τα εμπορικά; αναρωτήθηκαν ''ανήσυχοι'' οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές του κλάδου.
Τώρα το μάθανε οι εκπρόσωποι του εργοδοτικού συνδικαλισμού  ότι οι μηχανοδηγοί είναι λίγοι;Φυσικά και δεν το μάθανε τώρα .Απλά πίσω από την διαμαρτυρία των ''εύθικτων'' συνδικαλιστών υπάρχει και το πραγματικό νόημα..


Πριν λοιπόν  την απότομη ευθιξία ( που  τους παρουσιάστηκε κατόπιν εορτής )    συνδικαλιστές της Β Ελλάδας από την κυβερνητική παράταξη έκαναν ..τηλεφωνικό γκάλοπ για να  πείσουν κόσμο  να πάρει το 60/61 ο Ρέντης!!Για να ηρεμήσει η κατάσταση όπως έλεγαν...
Αλήθεια μήπως μπορούν να μας λύσουν μια αποριά;Αν πάρει και άλλη διανυκτέρευση ο Ρέντης μαζί με την διανυκτέρευση που προγραμματίζουν για το δεύτερο εμπορικό  στην Θεσ/κη πως θα γίνει η μαθητεία των βοηθών;
Ή μήπως από την άλλη θα πρέπει οι μηχανοδηγοί να περνάνε  την ζωή τους στα ξενοδοχεία επειδή μερικοί  συνδικαλιστές τα πούλησαν όλα;
Στο πρόσχημα δε της  άλλης διαμαρτυρίας τους σχετικά με  τις ιατρικές εξετάσεις  μηχανοδηγών που μετά έρχονται για δουλειά (σ.σ κάκιστα) ξέχασαν να αναφέρουν και την χορήγηση ρεπό σε βοηθούς στο Ρέντη  στα οποία  ο προγραμματισμός εργασίας τους ζητάει  να πάνε να  κάνουν ιατρικές εξετάσεις...Στο ρεπό τους όλα αυτά.
Οι πρώτες διαμαρτυρίες βοηθών μηχανοδηγών ήταν άμεσες και κατόπιν εορτής οι κύριοι του προγραμματισμού εργασίας του ΜΑΙ  άρχισαν να ψελίζουν κάτι  για ειδική άδεια..ή μήπως αυτά δεν τα είδαν εύθικτοι συνδικαλιστές;
Όμως  για ποια ασφάλεια κυκλοφορίας μιλάνε κάποιοι όταν μηχανοδηγοί  με πίεση του προγραμματισμού εργασίας έρχονται για δουλειά συνέχεια στο δεκάωρο ..
Για ποια ασφάλεια κυκλοφοίας μιλάνε  όταν συνδικαλιστές προτείνουν στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δώσουν μπόνους υπερεργασίας 150 ευρώ σε όσους εργάζονται πάνω από 7 ή 9 ή  και παραπάνω συνεχόμενες ημέρες !!
Το να επιβραβεύσει οικονομικά η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις ευλογίες πλειοψηφίας του σωματείου το να ''τεντώνονται'' οι μηχανοδηγοί στην δουλειά είναι υπέρ της ασφάλειας της κυκλοφορίας;
Αλήθεια για ποιο λόγο ο προγραμματισμός εργασίας της Θεσ/κης δεν προγραμματίζει ιατρικές εξετάσεις των μηχανοδηγών   όπως οφείλει να το κάνει;
Μήπως η ....''λύση'' στο μυαλό μερικών  είναι η τοποθέτηση και δεύτερου προισταμένου στον προγραμματισμό εργασίας από.. την κυβερνητική παράταξη;(Λέμε εμείς τώρα)

Για να προλάβουμε  κάποιους έχουμε να πούμε ότι εμείς  δεν  αθωώνουμε κανέναν που καταστρατηγεί κανόνες και όρους. Σε αντίθεση με μερικούς που ανάλογα την περίπτωση κάνουν τα στραβά μάτια ή παίζουν παιχνιδάκια.

Έχουμε να πούμε ότι   και για τις ιατρικές εξετάσεις  υπάρχουν κοινοί ΚΑΝΟΝΕΣ και ΣΥΝΘΗΚΕΣ  για όλους τους μηχανοδηγούς .Αυτοί οι κανόνες πρέπει να ακολουθούνται από ΟΛΟΥΣ.Ελαστικοποίηση κανόνων  με άλλου είδους συμφωνίες δεν μπορεί να υπάρξει.
Υπάρχουν σίγουρα ευθύνες των προισταμένων αλλά νομίζουμε ότι και η υποκρισία μερικών περισσεύει ..

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ