Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Όλα όσα έγιναν στην συνεδρίαση της τοπικής γραμματείας του ΜΑΙ.Σε πλήρη σύμπλευση γραμματέας και πρόεδρος της ΠΕΠΕ κατά των μηχανοδηγών

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είχαμε δίκιο  όταν λέγαμε για τον ρόλο του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού.
Σήμερα στην συνεδρίαση της τοπικης γραμματείας η οποία έγινε εξαιτίας των υπογραφών των 18 συναδέλφων ειπώθηκαν απίστευτα πράγματα από τον γραμματέα και τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ.
1.Είναι ξεκάθαρη πλέον η σύμπλευση γραμματέα της ΠΕΠΕ με την ηγεσία της συνεξέλιξης 2.Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι πρόεδρος και γραμματέας έχουν δώσει διαβεβαιώσεις προς την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για εντατικοποίηση της εργασίας του μηχανοδηγού .
3.Είναι ξεκάθαρο ότι πλέον και οι δύο τους κινούνται από δικά τους προσωπικά κίνητρα που δεν συμβαδίζουν με το μέλλον του κλάδου.
Ο πρόεδρος παραδέχτηκε ότι αυτός έστειλε  στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μάλιστα στα  κρυφά τα κυκλώματα  που εργάζονται  οι μηχανοδηγοί του ΜΑΙ  στον Προαστιακό .
Όταν πρόσφατα  είχε  ερωτηθεί  ποιος τα έστειλε στην διοίκηση αλλά και ποιος τα συγκρότησε  απαντούσε :
-ότι το σωματείο δεν ντετέκτιβ και να ρωτήσουμε την ΔΙΚΑΜ!!

Σήμερα στην τοπική γραμματεία  άλλαξε το τροπάρι και  έλεγε ότι έχει κάθε δικαίωμα να στείλει οτιδήποτε θέλει αυτός στην διοίκηση  ή αλλού χωρίς να ρωτήσει κανέναν!!

Σε ερώτηση της ΑΣΚΕ γιατί τα έστειλε στα  κρυφά και πίσω από την πλάτη των μηχανοδηγών  η απάντηση  του  του ήταν:  ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.

Η κυριολεκτικά τραγική παρουσία του προέδρου στην τοπική γραμματεία  δεν έμεινε μόνο σε αυτό το ατόπημα αλλά προχώρησε σε σωρεία λαθών ,ανακριβειών,προσβολών αλλά και ειρωνιών που δεν έγιναν από κανέναν άλλο παρευρισκόμενο μηχανοδηγό στην συνεδρίαση.
Όταν ρωτήθηκε από την ΑΣΚΕ γιατί  μετά από μόλις  μια εβδομάδα εφαρμογής των σημερινών κυκλωμάτων(που έστειλε  ο ίδιος κρυφά) κατέθεσε άλλη πρόταση με διαλείμματα όταν:
Στο στέκι της έλξης μας έλεγε  ότι τα κυκλωματα αυτά έχουν διαλείμματα 5 λεπτων ,9 λεπτών (οι αλλαγές χειριστηρίων δηλαδή ) και σύνολο φτάνουν 40 ολόκληρα λεπτά!!και πολύ κακώς κανουμε που δεν το βλέπουμε αυτό!!Τελικά τα κυκλώματα έμπνευσης του είχαν ή δεν είχαν διάλειμμα;Και αν δεν είχαν διάλειμμα(φυσικά και δεν είχαν) γιατι μας έβριζε όταν το επισημάναμε;
Η απάντηση του  αμήχανου εκπροσώπου της εργοδοσίας ήταν:
Πότε τα έλεγα εγώ αυτά ;ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΤΕΚΙ !!!ΆΛΛΟ ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΓΩ!!

Η απάντηση του κυριολεκτικά σκόρπισε  άφθονο γέλιο στην αίθουσα και προκάλεσε αμηχανία στα παρόντα μέλη της συνεξέλιξης αφού κατάλαβαν ότι γελοιοποιούνται από τον τυχοδιωκτισμό που πρεσβεύει ο πρόεδρος αλλά και την έλλειψη σοβαρότητας που τον χαρακτηρίζει εδω και χρόνια.

Σε άλλη ερώτηση της  ΑΣΚΕ (την ίδια ερώτηση έκαναν και άλλοι μηχανοδηγοί )  - γιατί έλεγε ότι με τα νέα κυκλώματα σχολάς νωρίτερα!! αφού αρχίζουν και τελειώνουν με τα ίδια τρένα και κατόπιν έχεις ΚΑΙ ελιγμούς στο ΜΑΙ απάντησε:
ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕΤΆ ΑΠΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΕΛΙΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ.!!
Και κάπου εκεί ΟΛΟΙ καταλάβαμε ότι  στον πρόεδρο υπάρχει σοβαρή έλλειψη κρίσης-υπευθυνότητας και σεβασμού απέναντι στον κλάδο,στον συνδικαλισμό και στους συνομιλητές του.
Στις συνεχείς αναφορές του στην ΑΣΚΕ  όπως το γιατί  κατά την άποψη του δεν κάνουμε χρήση της εγκυκλίου του απαντήσαμε:
Ότι έχουν κατατεθεί υπηρεσιακές αναφορές για το διάλειμμα αλλά και για τις ώρες μηχανοδήγησης.
Έχουν γίνει αναρτήσεις καταγγελτικές για την παραβιασή τους αλλά και για το διάλειμμα που δεν χορηγείται απάντησε ...ΠΟΥ ; ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ!!!
Στην επίθεση του για το πενθήμερο τον ρωτήσαμε αν αυτός δουλεύει πενθήμερο γιατί είδαμε οτι εργάζεται για 19 συνεχόμενες ημέρες!!!Τον ρωτήσαμε γιατί έχει πάρει 23 ρεπό μέχρι σήμερα  !!!Κάπου εκεί κατάπιε την γλώσσα του και διαπιστώσαμε οτι ανέλαβε ο συνάδελφος ταμίας  να πει κάτι με άναρθρες κραυγές τις οποίες ομολογούμε οτι  δεν καταλάβαμε!!!Όταν μας τις μεταφράσουν θα απαντήσουμε.
Στην τοπική γραμματεία  κατατέθηκε πρόταση κυκλωμάτων  από την συνεξέλιξη  και είναι η ίδια που κατατέθηκε  και στον προιστάμενο ΜΑΙ!!Τίποτα καινούργιο δηλαδή.
Η κατάθεση της πρότασης συνοδεύτηκε από μια  φράση του προέδρου με την οποία υποστήριξε ότι πλέον  το σωματείο είναι σε θέση αν θέλει να επιβάλλει  τα νέα κυκλώματα Αν θέλει!!!!!
Και κάπου εκεί <<χαοθήκαμε>> , όλοι όσοι το ακούσαμε .Δεν θέλει το σωματείο να δει σε εφαρμογή κύκλωμα με διάλειμμα;Θέλει να τα εφαρμόσει η ΔΙΚΑΜ και δεν το κάνει; Και γιατί τα άλλα τα πήγε κρυφα απευθείας στην διοίκηση και δεν τα έφερε προς διαβούλευση;Δεν επιθυμούν συλλογικές αποφάσεις;Δεν θέλουν να αποφασίζουν οι μηχανοδηγοί; Όλα αυτά έμειναν αναπάντητα.
ΥΓ Αποδοκιμάζουμε πλήρως την απαράδεκτη συμπεριφορά του προέδρου  απέναντι στην τοπική γραμματεία καθώς και αυτή την φορά ο πρόεδρος είχε μια <<δουλίτσα>> και παράτησε την συνεδρίαση  στην μέση και επανήλθε αργότερα όταν ...τελείωσε την δουλίτσα του.Και η αλαζονεία έχει όρια νομίζουμε.

Στο ίδιο μήκος κύματος  και ο γραμματέας της ΠΕΠΕ ο οποίος  επιβεβαίωσε την απόλυτη συνεργασία του με τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ στον εργοδοτισμό και την αντεργατικότητα.
Επιβεβαίωσε οτι πρότεινε να κοπουν δρομολόγια στο Κιάτο Αθήνα για να γλιτώσει την εφεδρεια στην Αθήνα και η οποία θα μεταφερθεί στο Ρέντη μόλις ενεργοποιηθεί η ηλεκτροκίνηση στον σταθμό.
Ο γραμματέας θεωρεί αντιεμπορικά!! τα 2 τελευταία δρομολόγια του Κιάτου γιατί δεν θέλει στην ουσία να μπλέξει με μανούβρες στο Ρέντη.Όπως είπε οι μανουβρες 4 ντεζιρο δεν είναι τίποτα ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.
Του προτάθηκε  λοπόν να έρθει να μας δείξει το πόσο  εύκολα  είναι για να σταματήσουμε να ταλαιπωριόμαστε  και εμείς οι...κακοί..ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.

Εξίσου μεγάλη ευκολία είδε και στην υπηρεσία που είναι επιφορτισμένη με την μεταφορά των ντεζίρο από την Αθήνα στο Ρέντη αφού όπως είπε αυτή η υπηρεσία είναι μόνο για την μεταφορά των ντεζίρο και όχι για μανούβρα στο ΜΑΙ.Σε ερώτηση το ποιος θα την κάνει την μανούβρα 4-5 ντεζίρο είπε οτι έχει εφεδρεια από 20:00  αλλά και την άλλη υπηρεσία που έρχεται με το 2537.
Του επισημάνθηκε οτι στο 90% η εφεδρεία παει εμπορικό και ότι μένει ένα ατομο για ελιγμούς σε ντεζιρο  και ΑΑ και  ενα άτομο για όλα τα υπόλοιπα..ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ
Εξάλλου είναι γνωστό βλέπει μπροστά.

Για την συμφωνία που προωθεί με τον συνεταίρο του είπε οτι εγκύκλιος για την μηχανοδήγηση είναι ξεπερασμένη και ότι το περιεχομενο της συμφωνίας  βοηθά τον μηχανοδηγό στην επόμενη ημέρα.Επόμενη ημέρα ίσως να εννοεί το μετά της εγκυκλίου και το μέλλον του στο Κιάτο.Δεν είναι και λίγο αυτό για να πουλήσεις έναν ολόκληρο κλαδο και να τον δώσεις πακέτο στην εργοδοσία.
Ολοκληρο Βουνό κατεδαφίζει στο ΜΑΙ με τις συνεργασίες του...δεν είναι  και λίγο
Με 11 ρεπό είναι μέχρι σήμερα όλα και όλα  για να καταφέρει το κατεδάφισμα του Βουνού ..

Ο συνάδελφος Θανασιάς περιορίστηκε στην απλή  και βουβή παρουσία του στην τοπική γραμματεία  και την υιοθέτηση των προτάσεων γραμματέα και προέδρου της ΠΕΠΕ.Παράλληλα έψαχνε <<ουρές>> εντός της αιθούσης.

Στον συνήθη ρόλο του και ο συνάδελφος Μπάρος  δηλαδή της απολύτου υιοθέτησης και αποδοχής κάθε εκτρώματος που σερβίρει η συνεξέλιξη.

Ο συνάδελφος Καραδήμας στην τοποθέτηση του αφού υπερασπίστηκε τα της συνεξέλιξης και καταδίκασε την διπλή ιδιότητα συνδικαλιστή και υπηρεσιακού παράγοντα (σσ δεν καταλάβαμε συνάδελφε Καραδήμα στον κο Αντωνιάδη σημερινό πρόεδρο της ΕΕΣΣΤΥ και πρώην συνδικαλιστή του ΔΙΚΤΥΟΥ αναφερόσουν ή στον κο Θεοδορώπουλο της ΔΙΚΑΜ .Δεν μας βοήθησες να καταλάβουμε με τα μισόλογα.)
Όμως ο συνάδλεφος Καραδήμας  είπε και μια μεγάλη ανακρίβεια .Οτι στην διακοπή των δρομολογίων  στα Άνω Λιόσια ήταν οι μόνοι που αντέδρασαν   και κανένας άλλος.
Ρωτήθηκε πάνω από 10 φορές  από την ΑΣΚΕ  για το τι εννοούσε με το ''κανένας'' αλλά δεν απαντούσε πεισματικά.Αναμενόμενο και αυτό.Τι θα μπορούσε να πει άλλωστε;
Ότι είδα το ΚΚΕ και την επερώτηση  για το θέμα στην βουλή;Οτι είδα την ανακοίνωση του ΠΑΜΕ και την συγκέντρωση στην Φυλή;Μπορούσε να πεί οτι τα είδε όλα αυτά;Είναι γνωστό οτι ο συνάδελφος Καραδήμας λόγω της σχέσης του με το ΔΙΚΤΥΟ  δεν τα βλέπει αυτά γιατί τον πονάνε στα μάτια ή μήπως.. στην  συνείδηση;;;

Ο συνάδελφος Φιλιππόπουλος στηλίτευσε την απαράδεκτη συμπεριφορά του προέδρου απεναντί στο πρόσωπο του  και στην παράταξη που εκπροσωπεί.
Ζήτησε τα αυτονόητα όπως διάλειμμα στις υπηρεσίες ,συμμετοχή στο Κιάτο και να μπουν εφεδρείες  στο μηχανοστάσιο γιατί είναι η πρώτη φορά στα 37 χρόνια υπηρεσίας του που βλέπει τέτοια πράγματα να γίνονται στο ΜΑΙ  και το προσωπικό να βασανίζεται με τέτοιο τρόπο. Ζήτησε να γίνεται διαβούλευση για τα κυκλώματα και όχι να εφαρμόζονται με το αποφασίζουμε και διατάζουμε τέτοια πραγματα.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ