Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

Τους αποκαλύπτουμε .Διαβάστε τα email και τις απαντησεις του προέδρου της ΠΕΠΕ!!

Ποια εγκύκλιο για ώρες μηχανοδήγησης;
 Ποια διαλείμματα για τον μηχανοδηγό;
Ποια κυκλώματα;
ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΑΝ ΟΛΑ..
ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΛΑ .
Ο ΝΕΡΩΝΑΣ ΕΚΑΨΕ ΤΗΝ ΡΩΜΗ ΚΑΙ Ο ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ ΚΑΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΞΗ.
Ζητήσαμε  σήμερα επίσημη ενημερωση από την ΠΕΠΕ  και την ΔΙΚΑΜ για να έχουμε εικόνα για την πρόταση που υποτίθεται οτι <<διορθώνει>> τα κυκλώματα του προαστιακού.Διαβάστε ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ:


-------- Αρχικό μήνυμα --------
Από: Gio Klits <osedrivers@yahoo.gr>
Ημερομηνία: 8/8/17 08:27 (GMT+02:00)
Προς: "pepe.hellas" <pepe.hellas@gmail.com>
Θέμα: ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Προς σωματείο και παρατάξεις
Η ΑΣΚΕ ζητά ενημέρωση σχετικά με την πρόταση νέου κυκλώματος  για τον προσστιακό που κατατέθηκε στην διοίκηση .
Ζητάμε να μάθουμε το περιεχόμενο του αλλά και ποιος την κατέθεσε από το σωματείο.
ΑΣΚΕ


ΟΡΊΣΤΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΕΠΕ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ

''Σύντροφε, 
Το σωματείο δεν είναι ντετέκτιβ. 
Θέλουμε γραπτώς την άποψη της παράταξης σου για τα υφιστάμενα κυκλώματα σε Κιάτο και Αεροδρόμιο. 
Γενιδούνιας Κώστας''

Επανήλθαμε με νέο απαντητικό  email με το οποίο επιμένουμε:

''συμφωνα με το μπλογκ της παραταξης σας, στεκι της ελξης  μελη του προεδρειου της ΠΕΠΕ κατεθεσαν προταση <<διορθωσης >> των κυκλωματων  του προαστιακου.Επομενως δεν προκειται για καμια ενεργεια διερευνησης  απο ντετεκτιβ αλλα δραστηριοτητα μελων του προεδρειου τα οποια εκπροσωπουν εργαζομενους.Υπαρχει κατι κρυφο;Υπαρχει κατι που δεν πρεπει να μαθουμε;Δεν καταλαβαινουμε το νοημα της απαντηση σας στο λογικο αιτημα μας.Ζηταμε να μας γνωστοποιησετε ποια μελη υπογραφουν την προταση καθως και το περιεχομενο της νεας προτασης.''
Εμείς μέχρι στιγμής δεν έχουμε καμία πρόταση στα χέρια μας ουτε από την ΠΕΠΕ ουτε από την ΔΙΚΑΜ
Αφού κατάλαβαν  την πατάτα με το.. σύντροφε και την ειρωνική απάντηση τους απάντησαν  ξανά με το παρακάτω  σε πιο ηπιο ύφος για να καλυφθούν .Φυσικά και   πάλι δεν  μας απεστάλη η προταση κυκλώματος.Αρνειται  δε σχέση ο πρόεδρος με το στέκι του!!!
Στο στέκι είναι όλοι τους  βέβαιοι  οτι την έχουμε την πρόταση στα χέρια μας  αλλά στο παρακάτω  mail μας   λένε να την παρουμε από την ΔΙΚΑΜ και μετά θα μας την στείλουν και εμάς
ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΡΑΧΗ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΙΚΥΜΙΑ !!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Συνάδελφε Κλίτσα, δεν απευθύνθηκες σε blog αλλά στο Σωματείο.Το "σύντροφε" στην προηγούμενη απάντηση, αφορά την ερώτηση που έκανες, που την θεωρούμε ανήκουστη.Ο καθένας έχει δικαίωμα στην δημοκρατία να καταθέτει προτάσεις -κρίνεται για αυτές- και εμείς στο Σωματείο δεν είμαστε χωροφύλακες να ζητάμε γνήσια υπογραφών.
Την πρόταση μπορείτε να την ζητήσετε απο την Κεντρική Υπηρεσία μόλις την επεξεργαστεί,όπως κάνατε και στο παρελθόν όταν ζητήσατε την πρόταση για τα τελευταία κυκλώματα, χωρίς να ζητήσετε την συμβολή της ΠΕΠΕ για να τα πληροφορηθείτε. (και καλά κάνατε).
Μόλις όμως την έχουμε και εφόσον το ζητάτε, θα σας την αποστείλει και το Σωματείο.
Μέχρι τότε περιμένουμε την άποψη σας για τα τελευταία κυκλώματα στον προαστιακό.Γραπτή αν θέλετε.
Και αν υπάρχει και πρόταση που μπορεί να βελτιώσει τα πράγματα, εδώ είμαστε να την ακούσουμε,αν φυσικά την καταθέσει -κάποτε- η ΑΣΚΕ.

Γενιδούνιας Κώσταςυ.γ για την ιστορία και όσον αφορά την ανάρτηση σε blog, αναφέρει επί λέξη " Σύμφωνα με πληροφορίες απο το Προεδρείο του Σωματείου μας"

Μαζί με την παραπάνω  απάντηση φυσικά ως αναμενόταν  εισπράξαμε από το στέκι της λάσπης και της κοπριάς και την ημερήσια  υβριστική ανάρτηση .
Αυτό  όμως που όμως τους ξέφυγε λόγω της ταραχής από  την αποκάλυψη μας   είναι ότι παραδέχονται  οτι γνωρίζουν το  προταθεν κύκλωμα αλλά παριστάνουν τον ανήξερο και οτι στις υπηρεσίες που εχουν εκπονήσει δεν υπάρχουν διαλείμματα .

Θεωρούν ως διάλειμμα την αλλαγή χειριστηρίων σε Αθήνα!! σε Αεροδρόμιο και ΣΚΑ σύμφωνα τα με λεπτά που δίνουν  ως διάλειμμα στην ανάρτηση τους!!!
Αντιγράφουμε από το στέκι της λάσπης και της κοπριάς 

Στην πρόταση που κατατέθηκε 
Με την πρόταση που κατατέθηκε προχτές, οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ εργάζονται στις 6 απο τις 13 υπηρεσίες  308 λεπτά με διάλειμμα 42 λεπτών.  (2 διαλείμματα των 12 λεπτών και άλλα 2 των 9 λεπτών).. Στην υπηρεσία που εμπλέκει στο κύκλωμα Χαλκίδα και Κιάτο έχουμε διάλειμμα -συνεχόμενο- 40 λεπτών.Τέλος δεν υπάρχουν υπερωρίες (μόνο 20 λεπτά σε μια υπηρεσία) και τελειώνει η ταλαιπωρία των μηχανοδηγών στο Αθήνα - Πειραιάς.
Οι ανθρωποι είναι απλά επικίνδυνοι .Ποιοι είναι αυτοί που υπογράφουν το νέο κύκλωμα;Ποιοι το κατέθεσαν στην διοίκηση;
Ποιοι θέλουν τους μηχανοδηγούς να λιώνουν στα χειριστήρια για  να ικανοποιήσουν την εργοδοσία;
Θέλουν ή τουλάχιστον προσπαθούν  να διαχωρίσουν την θέση τους δείχνοντας ως εκπρόσωπο του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού τον προιστάμενο  της ΔΙΚΑΜ λόγω της διπλής ιδιότητας του ως συνδικαλιστή και προισταμένου.
Όμως ξεχνάνε ότι  δεν είναι μόνο η διπλή ιδιότητα που χαρακτηρίζει τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό αλλά και η εξυπηρέτηση των πολιτικών μέσα από σωματεία και  ηγεσίες τους που είναι ταγμένες στις επιθυμίες των εργοδοτών.Η καμήλα του εργοδοτισμού βλέπει την καμπούρα των άλλων.Αυτό κάνει η ηγεσία της συνεξέλιξης που ψάχνει την σύγκριση  για να πει ορίστε κοιτάτε τους άλλους.

ΥΓ 1
Ας μην μιλάνε για πληρωμή ρεπό τύποι σαν το πρόεδρο της ΠΕΠΕ ο οποίος έχει πάρει λιγότερα ρεπό στο εξάμηνο από το υπογράφοντα!!  ή εχει διπλάσιες υπερωρίες από τον υπογράφοντα !!!! .Μόνο περυσι η διαφορά μας σε διανυκτερεύσεις ήταν  11 για τον υπογράφοντα και 61 για τον σημερινό πρόεδρο..
Ο μετρ της υπερεργασίας και του κυκλώματος της Πέμπτης ,ο άνθρωπος που μήνα με 4 Κυριακες έχει πληρωθεί 7 !! μας κουνά το δάχτυλο για να καλύψει τα αίσχη του.
Η λέξη εφεδρεία και ελιγμός υπάρχει στο πρόγραμμα του προέδρου της ΠΕΠΕ; 
Ή μήπως δυσκολεύεται να περπατήσει στα μπαλάστρα;Ε πρόεδρε;
Το αν έχουμε πρόβλημα με τα ξυπνητήρια το μαρτυράνε 13 χρόνια έγκαιρης παρουσίας στην δουλειά.Χωρίς ούτε μια φορά να υπάρχει αργοπορία  
προσέλευσης σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύχτας.Ε πρόεδρε;
Περα όμως από τα παραπάνω που φανερώνουν και  την χαώδη διαφορά στον επαγγελματισμό τουλάχιστον  όπως τον αντιλαμβάνεται ο σημερινός πρόεδρος και το στέκι του  ο υβριστικός τόνος και ο οχετός που εξαπολύουν φανερώνει και τον χαρακτήρα τους.
Η προσπάθεια τους με  τους χαρακτηρισμούς και τους ανώνυμους σχολιαστές δείχνει την φτώχεια στα επιχειρήματα τους
Έχουμε κρατήσει ανάρτηση τους που κατακεραυνώνουν την υπηρεσία που θεωρούσε την αλλαγή χειριστηρίων ως νεκρό χρόνο.Σήμερα αυτό το λένε οι ίδιοι διάλειμμα.


ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ