Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Kύκλωμα και απαράδεκτη διαχείριση προσωπικού στο ΜΑΙ.

Στο  τρίμηνο ( Ιανουάριος-Φεβρουάριος-Μάρτιος 2017) της διαχείρισης του προσωπικού από την υπηρεσία κεντρικού προγραμματισμού  έχουμε συγκεντρώσει τα στοιχεία που προκαλούν οργή για την ανισακατανομή από την μία και την κάκιστη διαχείριση από την άλλη.
Κάκιστη διαχείριση που αγγίζει την αδιαφορία και μάλιστα σε σοβαρά συμβάντα..(πχ Οταν ο τμηματάρχης υπηρεσίας στο ΜΑΙ  έχει διαπιστωμένα ειδοποιηθεί από τον Ρ.Κ στην Καρόλου και δεν παίρνει ούτε τηλέφωνο τον μηχανοδηγό που εμπλέκεται στο συμβάν)
Τα κυκλώματα εργασίας στο ΜΑΙ  υποτίθεται ότι άλλαξαν για να τελειώσει η υπερεργασία. 
Υποτίθεται ότι άλλαξαν με σκοπό να <<εξορθολογιστούν>> κατά την άποψη των νέων προισταμένων και της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το προηγούμενο κύκλωμα είχε 81 υπηρεσίες και 44 ώρες υπερωρία συμπεριλαμβανόμενων ΌΛΩΝ  των υπηρεσιών(εκτός κυκλώματος , υπηρεσίες μόνο σαβ/κα κλπ)
Το νέο κύκλωμα έχει 72 υπηρεσίες και 37  ώρες υπερωρία και στην ουσία πρόκειται για την ίδια  και χειρότερη αναλογία..

 Στο ΜΑΙ εμφανίζονται φαινόμενα κατάργησης υπηρεσιών ,(ένας μόνο στο αεροδρόμιο το βράδυ ανά τακτά διαστήματα ) ,συμπτύξεις υπηρεσιών ( ένα άτομο να κάνει αμαξοστάσιο,ελιγμούς ΜΑΙ και Ρούφ) ,αλλά και παρατυπίες στην ενδιάμεση ανάπαυση μεταξύ λήξης και έναρξης (φέρνουν στο 8ωρο εργαζόμενο αντί 12ωρου),υπηρεσίες αλλάζουν αιφνιδιαστικά ωράρια χωρίς να ενημερωθεί ο εργαζόμενος 24 ωρες πριν,ένα άτομο για  να κάνει ελιγμούς την νύχτα σε ΔΗ-Α/Α-αμαξοστάσιο (πλήρης εντατικοποίηση).Προγραμματίζονται 10 ωρα συνεχή πχ με την νύχτα στο αεροδρόμιο για 7 ή 8 ή ακόμα και 9 ημέρες ή το 2540 τα Σαβ/κα ενώ η εργασία στα εμπορικά ξεπερνάει τα όρια της ανθρώπινης αντοχής με συναδέλφους να εξαναγκάζονται σε 16ωρα και βάλε.
Υπάρχει γενικευμένη χρήση του 9ωρου καθώς 28 υπηρεσίες (ίσως  και παραπάνω)  από τις  συνολικά 72 είναι 9ωρες ) .
Δεν λαμβάνονται υποψιν από τον προγραμματισμό  εργασίας οικογενειακές ή άλλες υποχρεώσεις, ιδιαιτερότητες του προσωπικού για διεκόλυνση (πχ μικρά παιδιά στην οικογένεια) αλλά υπάρχει επίσης και παντελής έλλειψη σεβασμού σε μηχανοδηγούς με 37 χρόνια υπηρεσίας στους οποίους συμπεριφέρονται με απαράδεκτο τρόπο.
Μηχανοδηγοί στους ελιγμούς εξαναγκάζονται σε υποχρεωτικά ρεπό  μόνο Σάββατο και Κυριακή.
Στα στοιχεία τριμήνου που έχουμε συγκεντρώσει βλέπουμε   διαφορετική μεταχείριση ανα εργαζόμενο σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό.
Στο δε  τελευταίο  εβδομαδιαίο πρόγραμμα που περιλαμβάνει την περίοδο του Πάσχα υπάρχει χαώδης αντιμετώπιση μεταξύ των εργαζομένων  καθώς άλλοι κάθονται για τρίτη φορά Πάσχα ,άλλοι λαμβάνουν γενναιόδωρη αδειοδότηση και άλλοι δεν παίρνουν ούτε ένα ρεπό   μέσα στην Μεγάλη εβδομάδα αφού το Πάσχα πρέπει να δουλεύουν
Αυτή είναι η δικαιοσύνη που έφεραν....

Θα παρέμβει το σωματείο; 
Θα παρέμβει η τοπική γραμματεία;
Θα συνεχίσουν να επιτρέπουν να δημιουργούνται τέτοια φαινόμενα ανισοκατανομής και αδικίας;
Θα επιτρέψει η ΔΙΚΑΜ να προγραμματιστεί έτσι η περίοδος των εορτών;
Θα επιτρέψει η ΔΙΚΑΜ την συνέχιση της ανισοκατανομής;

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ