Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Τα εργοδοτικά μαθηματικά της συνεξέλιξης

Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από την εργοδοτοτική παράταξη της συνεξέλιξης. Επιβεβαιώνουν το ρόλο τους ως εκπρόσωποι του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού..
Στα <<δικά τους μαθηματικά>> με εργοδοτικό πρόσημο  οι μηχανοδηγοί πέφτουν από τον ουρανό και 11 μηχανοδηγοί είναι αρκετοί για να κάνουν 9 βάρδιες.
Επίσης είδαμε και την πλήρη αποδοχή  από την πλευρά τους της εγκυκλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για <<εθελοντική>> συμμετοχή των συναδέλφων που εργάζονται στον οδοντωτό.Δηλαδή αν δεν πάνε οι συνάδελφοι οι μερικοί από αυτούς τι θα γίνει; Αλλα να πάρουμε την περίπτωση που όλοι θα εμπλακούν....

9 υπηρεσίες απαιτουν 15 άτομα ...εχουν 11 
11 υπηρεσίες απαιτούν 18 άτομα και έχουν θεωρητικά 15!!
Οι  παραπάνω αριθμοί του προσωπικού που απαιτούνται είναι για ρεπό και άδειες κανονικά άρα ξεκινάμε με ένα πρόβλημα το οποίο ανάλογα σε ποιον απευθύνονται οι κύριοι της συνεξέλιξης το αντιμετωπίζουν διαφορετικά.
Η έλλειψη προσωπικού για την Πάτρα  δεν είναι και τόσο πρόβλημα (σύμφωνα πάντα με την συνεξέλιξη ) αλλά στο ΜΑΙ είναι πρόβλημα!!!!αλλά απορούν  από την άλλη γιατί δεν παίρνουν όλοι τα ρεπό τους...(θα μας τρελάνουν !!!!)
Στο ΜΑΙ η πληρωμή των αναπαύσεων είναι μη αποδεκτή αλλά για την Πάτρα είναι μια κοινή πρακτική που απλά συμβαίνει (σύμφωνα με τους τετραπέρατους...)
Στο ΜΑΙ οι υπερωρίες είναι μη αποδεκτές αλλά μπορούν φυσικά να είναι όλα 9ωρα και για την Πάτρα δεν βλέπουν το πρόβλημα της 14ωρης μετακίνησης ...ειναι νορμαλ (αφου εξυπηρετεί την εργοδοσία φυσικά..)
Προβληματάκι  λίιιγοοο βλέπουν στις άδειες μόνο που θα το λύσουν...κάπως...κάποια στιγμή..
Δεν βλέπουν προβληματάκι τα Σ/Κ στον οδοντωτό που απιτείται ενίσχυση..και αυτό θα λυθεί ..κάπως...
Το πρόβλημα της Πάτρας λύθηκε (εδω γελάμε) αφού η διανυκτέρευση στο Κιάτο δεν μπορούσε να λυθεί.(προεκλογικά  βέβαια άλλα έλεγαν και για αυτό ζητάμε τα πρακτικά που τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα)
Έτσι απλά  ως λύση αντί για μετακίνηση από την Πάτρα στο Κιάτο με απόσταση 100 χλμ είπαν να προσθέσουν άλλα 100 χλμ στο προσωπικό  και να τους φέρουν στην Αθήνα για να τους ξεσπιτώσουν .Και αυτή την φορά πρόσθεσαν στο ξεσπίτωμα  και τους συναδέλφους του οδοντωτού...
Αλήθεια γιατί η Πάτρα δεν διανυκτερεύει στο Κιάτο;Ποιοι οδήγησαν τους συναδέλφους σε αδιέξοδο αφού ήταν ανίκανοι να το λύσουν συνδικαλιστικά ;
Γιατί δεν εξαντλήθηκαν όλα τα συνδικαλιστικά περιθώρια ;Γιατί δεν έγιναν κινητοποιήσεις για την Πάτρα;

Η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν τα πράγματα  οι κύριοι της συνεξέλιης και  η εξάρτηση τους από την εργοδοσία οδηγούν τους μηχανοδηγούς σε αδιέξοδα.
Παράδειγμα η πατάτα που έκαναν με τους συναδέλφους από την Τρίπολη με τους οποίους έγινε κυριολεκτικά σεισμός.Σπάσανε τα τηλέφωνα από διαμαρτυρίες γιατί τους άλλαξαν  χωρίς να τους ρωτήσουν τις υπηρεσίες και αντί για 2 μαζί τους έβαζαν να έρχονται από την Τρίπολη ένας ένας.
Τους διπλασίασαν δηλαδή τα έξοδα μεταφοράς με την αβλεψία τους και την αδιαφορία τους.Ή μήπως θεωρούν τα 100 ευρω το μήνα αρκετα για τα έξοδα μετακίνησης απο την Τρίπολη όταν τα διόδια μόνο είναι 10 ευρώ την ημέρα.
Ευτυχώς οι διαμαρτυρίες των συναδέλφων από την Τρίπολη τους  οδήγησαν άρον άρον σε αναδίπλωση και εκαναν  την αλλαγή στις  βάρδιες κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή 

Τέλος για τις ύβρεις και  τις προσωπικές αιχμές  (που φανερώνουν  την ταραχή τους) θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τα στατιστικα εξαμήνου μερικών ..για να γελάνε και οι πέτρες.....αλλα και πολλά άλλα από το πρόσφατο παρελθόν...

ΥΓ..προς ανωνυμους σχολιαστες  και γνωστές κότες όπως ο ΝΕΜΕΣΙΣ
Αν ανοίξουμε το δικό σου κεφάλαιο δεν θα σου αρέσει  καθόλου και είναι σίγουρο οτι αυτό το βιβλίο  δεν θα είναι άδειο...(γιου αντερσταντ ντοντ γιου;)

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ