Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Νεώτερα από την αποκατάσταση της ζημιάς στο κομμάτι Ελευθεροχώρι-Λειανοκλάδι

Η ζημιά προήλθε από τον εκτροχιασμό άξονα βαγονιού εμπορικής αμαξοστοιχίας πριν από μερικές ημέρες.Δεδομένης της έκτασης της ζημιάς (από το Ελευθεροχώρι εως την είσοδο του Λειανοκλαδίου) η κυκλοφορία είχε διακοπεί για 2 ημέρες και το Τιθορέα-Λειανοκλάδι γινόταν με λεωφορεία .
Όταν εκτιμήθηκε η ζημιά η γραμμή άνοιξε και τοποθετήθηκε βραδυπορεία 30χλμ(με σημαντική επιβάρυνση στην τήρηση του δρομολογίου)

Την αποκατάσταση της ζημιάς ανέλαβε εργολαβικό ιδιωτικό συνεργείο που εργάζεται  μετά την διέλευση του 53 και ως τις 16:40μμ
Η ζημιά που καλείται να αποκαταστήσει είναι 45 σπασμένες σιδηροτροχιές ,σπασμένα μπουλόνια συγκράτησης,στρωτήρες ,και σπασμένες αλλαγές τροχιάς.
Μέχρι σήμερα έχουν αποκαταστήσει σημαντικό μέρος των σπασμένων σιδηροτροχιών αλλά υπάρχει σημαντική δυσκολία στην αλλαγή των μπουλονιών καθώς έχουν κοπεί οι κεφαλές τους και το σώμα έχει παραμείνει μέσα στον στρωτήρα.Για αυτό λένε  η αποκατάσταση γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς και η αρχική πρόβλεψη για παράδοση σε  1 1/2 μήνα έχει ανέβει πολύ.!! Μερικοί μιλάνε για πάνω από 3 μήνες (κάτι που θεωρούμε απαράδεκτο!!!!!!!!)
Η γραμμή έχει επισκευασθεί  παραδοθεί  σε  3 χιλιόμετρα μέχρι σήμερα και η βραδυπορεία από την είσοδο του Λειανοκλαδίου έχει μεταφερθεί στον Σπερχειό(για όσους γνωρίζουν).
ΚΑΙ ΡΩΤΑΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ
  • Τι συμβαίνει με την επιθεώρηση-κατάσταση των βαγονιών από το εξωτερικό;
  • Που είναι τα συνεργεία του ΟΣΕ;Μήπως τους ξαπόστειλαν <<από εδώ και από εκεί>> για να <<εξυγιάνουν>> όπως έλεγαν τον σιδηρόδρομο και τώρα δεν υπάρχει κανείς στα τμήματα γραμμής;
  • Είναι εξυγίανση ο εργολάβος που δουλεύει με άσχετους  με το αντικείμενο εργαζόμενους  και με ρυθμούς χελώνας;
  • Είναι δυνατόν να μην υπάρχει χρηματοδότηση για την επισκευή του δικτύου για την άμεση επισκευή του;
  • Ως πότε οι μηχανοδηγοί και οι συνοδοί θα ακούνε τα μύρια όσα από τους επιβάτες για τις καθυστερήσεις;
  • Τι  θα γίνει επιτέλους με την εξουθένωση του προσωπικού έλξης και κίνησης;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ