Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Επιστολή Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας για τις ισόπεδες διαβάσεις

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ 30 – ΒΟΛΟΣ
ΤΗΛ.: 24210 24939 & 27301
FAX: 24210 27301 e-mail: osessth@gmail.com
ΒΟΛΟΣ   05/10/2015
Αριθμ.Πρωτ.111653

     ΠΡΟΣ:      
   ΠΡΟΕΔΡΟ ΟΣΕ
Κον ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κον ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ          
                                                               
         ΘΕΜΑ: «Ισόπεδες Διαβάσεις»

Κύριοι,
Παρ’όλα τα μέτρα που εφαρμόζονται στις ισόπεδες διαβάσεις (Ι.Δ.) τα ατυχήματα εξακολουθούνε να γίνονται καθημερινά. Η διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής γίνεται παγίδα θανάτου για οδηγούς και πεζούς λόγω της έλλειψης προσοχής. Η καθημερινή χρήση κάνει ορισμένους οδηγούς και πεζούς λιγότερο προσεκτικούς.

Δυστυχώς η Ελλάδα όπως καλά γνωρίζεται κι εσείς βρίσκεται σε αρκετά υψηλή θέση όσων αφορά στους θανάτους στις ισόπεδες διαβάσεις. Ο μέσος όρος ατυχημάτων είναι τριάντα ανά έτος. Στη γραμμή Βόλου-Λάρισας η απόσταση είναι 61 χλμ υπάρχουν 37 Ι.Δ. από αυτές οι 17 είναι ΑΣΙΔ και οι υπόλοιπες 20 είναι χωρίς ΑΣΙΔ. Η περιοχή της Θεσσαλίας έχει θρηνήσει πολλούς συνανθρώπους μας αλλά και εργαζόμενους που χάθηκαν εν ώρα της υπηρεσίας τους.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται οι περισσότερες ΑΣΙΔ να μην μπορούν να επισκευαστούν λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Συγκεκριμένα στις ΑΣΙΔ με ΧΣ 55+720, ΧΣ 55+204 περιοχή Μελισσιατίκων με πυκνή χρήση από αυτοκίνητα και πεζούς όπως και στην ΙΔ ΧΣ 38+437 περιοχή Ριζομύλου.
Οι σταθμοί Βόλου-Λάρισας εκδίδουν υποδείγματα για τη διέλευση των αμαξοστοιχιών να περνάνε με μεγάλη προσοχή, παρ’όλα αυτά ο κίνδυνος παραμονεύει λόγω της κακής ορατότητας που υπάρχει.
Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας με την ευκαιρία των εργασιών που γίνονται στη γραμμή Βόλου-Λάρισας (αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση) σας προτείνει:
Από τις 37 Ι.Δ. πρέπει τουλάχιστον να καταργηθούν οι 10 Ι.Δ., σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τους εμπλεκόμενους Δήμους.
Στο ΧΣ 49+176 Ι.Δ. Λατομείου να γίνει άμεσα μελέτη για τη κατασκευή εναέριας γέφυρας. Η διάβαση έχει πολλαπλή καθημερινή χρήση και η μορφολογία του εδάφους βοηθά στην κατασκευή εναέριας γέφυρας.
Απ’ ότι φαίνεται οι βλάβες των ΑΣΙΔ θα είναι μακροχρόνιο πρόβλημα. Ζητούμε άμεσα τη φύλαξη στη Ι.Δ. των Μελισσιατίκων.

Κύριε Πρόεδρε του ΟΣΕ,
Κύριε Πρόεδρε της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
Το όποιο κόστος κι αν υπάρξει, γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι προτεραιότητα έχει η ανθρώπινη ζωή.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ          ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ