Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Η κατάσταση του τροχαίου υλικού και η στοχοποίηση των μηχανοδηγών


Μοιάζει με εφιάλτη και εξελίσσεται σαν πραγματικό βασανιστήριο.Η κατάσταση του τροχαίου υλικού πλέον αποτελεί μέγα σκάνδαλο αλλά και έναν πραγματικό άθλο.Το νόμισμα έχει 2 όψεις και οφείλουμε να τις εξετάσουμε.

Σιγά σιγά αποσύρονται από την κυκλοφορία συρμοί με επαναλαμβανόμενες βλάβες ή συνεχίζουν να δρομολογούνται με μπαλώματα και ελπίδα να κλείσει η ημέρα με το όσο δυνατόν λιγότερα προβλήματα.
Με την αναρτησή μας αυτή ρωτάμε,απαιτούμε ,ελπίζουμε σε λύση
Οι ΔΗ ΜLW 450/500 συνεχίζουν να έχουν προβλήματα  στην 8η σκάλα ισχύος με διακυμάνσεις εδώ και χρόνια με αποτέλεσμα να δρομολογούνται με φορτία για πλήρη ισχύ αλλά χωρίς αυτό να είναι δυνατόν.Τα καθίσματα τους έχουν σοκαριστική βρωμιά ,δεν ρυθμίζονται πλεον καθώς έχουν χαλάσει ή κολλήσει οι μοχλοί τους.Το ίδιο βρώμικες είναι στο εσωτερικό αλλά και στα παρμπρίζ τους,όσα δεν είναι ραγισμένα ,σπασμένα.Πλέον δρομολογούνται και με προβλήματα στις αμμουδιέρες αλλά και με προβλήματα ισχύος(πχ μία δουλεύει με το ανώτερο 1200 ίππους)
Τα ρειλμπας έχουν προβλήματα σε τροχούς ,κλιματισμούς αλλά και περιφερειακά.Δεν έχουν καθρεπτες εδώ και καιρό αλλά συνεχίζουν να έχουν θέματα με αεροσυμπιεστές που τα ακινητοποιεί σχεδόν σε κάθε δρομολόγιο ενώ έχει γίνει μόνιμη η χρήση της λειτουργίας ανάγκης  κάτι που έχει εντελώς διαφορετική πρόβλεψη από τον κατσκευαστή  από αυτή που χρησιμοποιείται .
Τα ΜΑΝ έχουμε να τα δούμε πολύ καιρό με όλους του κινητήρες ζωντανούς,τις δυναμικές να δουλεύουν,τις πόρτες να μην κολλάνε και να είναι σε χρήση καθώς τα περισσότερα είναι ακίνητα.
Οι adtranz αρχίζουν και βρωμίζουν σαν τις mlw  και συνεχίζουν τα  προβλήματα με τους κλιματισμούς στις καμπίνες,τους υπερτροφοδοτες(σέρνονται με 6 καρότσες) αλλά και πολλές μικρές ελλείψεις στο εσωτερικό τους
Τα intercity....Θεός ΄σχωρέστα...και τέλος
Τα ντεζιρο είναι κάτι σαν το λόττο...προβλήματα σε μετατροπείς κλιματισμούς αλλά και πολλά σπασμένα τζάμια
Ξέρουμε,ξέρετε,ξέρουν ότι το μνημόνιο έχει χτυπήσει το σιδηρόδρομο πολύπλευρα αλλά κάπου όμως υπάρχει και ένα αλλά...Και εδώ είναι και ο άθλος από την πλευρά των εργαζομένων που κρατάνε των σιδηρόδρομο ανοιχτό.
Παρατηρούμε  πίεση προς τους μηχανοδηγούς να παραλαμβάνουν συρμούς με ελλείψεις ή προβλήματα και ειδικά για τα  εμπορικά τραίνα μαθαίνουμε για στελέχη που  τηλεφωνούν και παρεμβαίνουν στην παραλαβή των ΔΗ απαιτώντας το τρένο να φύγει  με οποιονδήποτε τρόπο.Πιέζουν ψυχολογικά τους μηχανοδηγούς ακόμα απειλώντας τους έμμεσα αλλά και αφήνουν υπαινιγμούς για την τεχνική-επαγγελματική καταρτισή τους.
Ζητάμε από τους συναδέλφους μηχανοδηγούς σε όλη την Ελλάδα να κλείσουν τα αυτιά τους και να προχωρούν στις σιδηροδρομικές  διαδικασίες όπως προβλέπει ο κανονισμός αλλά και η εκπαιδευσή τους.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ