Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Τι συμβαίνει με τους συναδέλφους οδηγούς λεωφορείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;


Πολύ μεγάλη η πίεση μαθαίνουμε  για τους συναδέλφους -οδηγούς στα λεωφορεία.
Οι συνάδελφοι αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της συνεχούς εργασίας για πάνω από 15 ημέρες χωρίς ανάπαυση.(Κοινό πρόβλημα σε πολλούς κλάδους)  Να θυμίσουμε ότι όσοι εργάζονται  στον άξονα Πατρών -Κορίνθου αντιμετωπίζουν πρόσθετα μεγάλο άγχος και πίεση κατά την εργασία τους καθώς οδηγούν  πολλές ώρες  σε ένα εργοτάξιο  στην ουσία  και όχι σε εθνική οδό .Στα προβλήματα με τις συνθήκες εργασίας  τους έρχονται να προστεθούν και άλλα που όπως μας  τα περιέγραψαν δεν μας άρεσαν καθόλου.


  •   Μάθαμε ότι  συνάδελφοι  από την Πάτρα απασχολούνται εκ περιτροπής στην γραμμή Βόλος -Λάρισας  και όταν τους χορηγούνται αναπαύσεις τους ζητείται να παραμένουν εκεί για να καλύψουν πιθανή βλάβη των τρένων !! Με το να τους χορηγούνται αναπαύσεις αλλά να μην μπορούν να επιστρέψουν στην Πάτρα από το φόβο μήπως χαλάσει τρένο αποτελεί σαδισμό.
  • Στους οδηγούς δεν χορηγείται χιλιομετρική αποζημίωση ενώ καθημερινά κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα.Το παράδοξο είναι οτι ο συνάδελφος από την κίνηση που κάνει τον έλεγχο των εισιτηρίων εντός του λεωφορείου λαμβάνει την χιλιομετρική αποζημίωση.Ο οδηγός του λεωφορείου όμως όχι 
Άλλο ένα εντυπωσιακό στοιχείο που μας αποκάλυψαν είναι ότι τα λεωφορεία απασχολούνται στην γραμμή Βόλος -Λάρισα γιατι το τρένο ...αργεί πολύ(!!! )και το λεωφορείο εκτελεί το δρομολόγιο εξπρές(σσ καλά και τα τρένα τι τα έχουμε τότε;Υπάρχει τέτοια επίσημη  παραδοχή αδυναμίας εξυπηρέτησης επιβατών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;)

Μήπως η ομοσπονδία να ασχοληθεί λίγο με τους συναδέλφους οδηγούς καθώς εργάζονται σε δρόμο καρμανιόλα και το κακό δεν αργεί να γίνει
 
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ