Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Το τρένο που δεν έφτασε ποτέ


Περιμένουμε μια ανακοίνωση,μια συγγνώμη για την αποτυχία της εκδρομής στο Μάναρη.Κλείνεις κύριε το δίκτυο, πετάς στα αζήτητα γραμμές,συντήρηση,τροχαίο υλικό,προσωπικό και διαφημίζεις ...εκδρομικά τρένα;
Είμαστε κάθετα αντίθετοι στον  μονοδιάστατα <<εκδρομικό>> χαρακτήρα του σιδηροδρόμου και επιδιώκουμε την καθημερινή χρήση του μέσου  ως μεταφορικό μέσο για την Πελοπ/σο.





Καλά τα εκδρομικά  τρένα αλλά ακόμα καλύτερα τα καθημερινά τρένα   που θα μεταφέρουν  εργαζόμενους στην δουλειά τους αλλά και τουρίστες στον προορισμό τους.
Aυτό που ειλικρινά δεν καταλαβαίνουμε είναι πως αντιλαμβάνονται τον εκδρομικό τουρισμό στην Τραινοσε.Μόνο για να λέμε ότι υπάρχει;Με συρμούς καλυμμένους από το γκράφιτι ακίνητους για μήνες;Με τεχνική υποστήριξη που  δεν διαθέτει τεχνίτες(τους έδιωξαν όλους) και  χωρίς ανταλλακτικ;Με μηδενική υποστήριξη στο προσωπικό αμαξοστοιχιών ;Τι ακριβώς θα γίνει αν πάθει επιβάτης κάτι στην μέση του πουθενά;Και είναι τόσα πολλά τα γιατί και τα αν που αμφιβάλουμε πάρα πολύ για το μέλλον των εκδρομικών τρένων.Υπάρχει οικονομικό όφελος από την κυκλοφορία τους ή γίνονται για άλλο λόγο;

Ακόμα περιμένουμε τα οικονομικά αποτελέσματα για το Τρένο-σκι (το θυμάστε;) και την παταγώδη αποτυχία του ...Πόσους μετακίνησαν με το τρένο για να κάνουν.... σκι και πόσοι εργαζόμενοι έμειναν να κοιτούν το τρένο που δεν έρχεται για να πάνε στην δουλειά τους
.Αυτές είναι οι φαεινές ιδέες άσχετων με τον σιδηρόδρομο  που απλά οδήγησαν σε οικονομική καταστροφή (πχ στο να αγοράσουν  με τα λεφτά του λαού μερικές εκατοντάδες σερβίτσια για τους 30 με 50 επιβάτες του τρένο-σκι.)

Αν θέλουν το τρένο στην Πελοπ/σο ας ανοίξουν το δίκτυο.Αν θέλουν μόνο εκδρομικά ας τα κάνουν τουλάχιστον αξιοπρεπώς.Με αυτό τον τρόπο απλά παρατείνουν έναν εξευτελισμό για το τρένο και την ιστορία του 

 ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ