Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Αμαξοστοιχία 1510/1511 και ιστορίες σιδηροδρομικής τρέλας


Η  1510 σύμφωνα με το εγχειρίδιο δρομολογίων αποτελεί αμαξοστοιχία ΑΙΡ -Λεινοκλάδι με κινητήριο 520(IC) και δρομολογιακή ταχύτητα 160 km/h
H 1511 εκτελείται με τον ίδιο τύπο οχήματος έχει την ίδια δρομολογιακή ταχύτητα και είναι μεταξύ 
Λειανοκλαδίου-ΑΙΡ
Μέχρι εδώ καλά θα μας πείτε και λίγο πολύ γνωστά..
Το παράδοξο ξεκινά όταν η αμαξοστοιχία αντί για πεντάδυμο ή τετράδυμο ιντερσίτυ γίνεται με 2 railbus..!!!
Δεν ξέρουμε ποιος παίρνει τέτοιου είδους αποφάσεις αλλά θα θέλαμε να τον ενημερώσουμε ή να του θυμίσουμε ότι

  • το railbus έχει περιορισμένη χωρητικότητα επιβατών και σε σχέση με το πεντάδυμο ιντερσίτυ
  • το railbus έχει επίσης σημαντικά μειωμένη χωρητικότητα σε καθίσματα και ο κόσμος πάει όρθιος λες και το Λειανοκλάδι είναι δίπλα.
  • το railbus έχει ανώτατη ταχύτητα 115 km/h και η διαφορά με το ιντερσίτυ είναι τεράστια (45km/h μικρότερη)
Αποτέλεσμα είναι να υπάρχει πολύ μεγάλη καθυστέρηση στο δρομολόγιο καθώς οι χρόνοι είναι χαραγμένοι για 160 χιλιόμετρα αλλά και να υπάρχουν έντονες διαμαρτυρίες από τους επιβάτες καθώς ψάχνουν την θέση που αναγράφει το εισιτηριό τους και βλέπουν ότι θα ταξιδέψουν όρθιοι.Το προσωπικό κίνησης  να αντιμετωπίζεται σαν σάκος του μποξ χωρίς να φταίει το παραμικρό και οι διαμαρτυρίες, να φθάνουν μέχρι και τον μηχανοδηγό.
Η δρομολόγηση με railbus από οτι μάθαμε  γίνεται γιατί δεν υπάρχει προσωπικό να κατεβάσει για τεχνικό έλεγχο από το Λεινακλάδι το railbus που κάνει τα τοπικά Στυλίδα-Λεια/δι και έτσι με τα 2 οχήματα που αποστέλονται το ένα μένει εκεί και το άλλο επιστρέφει στο ΜΑΙ  για την τεχνική επιθεώρηση.
Η <<πατέντα>> αυτή έχει σημαντικές παρενέργειες σε δρομολόγιο -επιβάτες-προωπικό που από ότι φαίνεται δεν απασχολεί καθόλου μερικούς που τις επιβάλλουν.
Στην απόλυτη σιδηροδρομική τρέλα θα προσθέσουμε τις συνεχείς απόπειρες να συνδέεται σε δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑ-ΑΦΙΔΝΩΝ ηλεκτρικό desiro  για να πάει μέχρι <<ψυχρό>> μέχρι τις Αφιδνες για να αλλαχθεί άλλο desiro που εκτελεί δρομολόγια και χρειάζεται πλέον τεχνική επιθεώρηση.
Πρακτικές απόλυτα επικίνδυνες και αντικανονιστικές .